شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نشست هیات مدیره سازمان

شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دفتر نمایندگی شهرستان آبیک

در راستای هم اندیشی و ارتباط نزدیک با اعضا، شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دفتر نمایندگی شهرستان آبیک برگزار گردید.

کد خبر: 190704006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ تیر ۹۸ - ۱۰:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین،در راستای هم اندیشی و ارتباط نزدیک با اعضا، شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دفتر نمایندگی شهرستان آبیک برگزار گردید.

شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

شصت و نهمین نشست هیات مدیره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دفتر نمایندگی شهرستان آبیک

در این نشست، که با حضور اعضای شهرستان آبیک و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در مورخ بیست و هشتم تیر ماه نود و هشت برگزار گردید، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با بیان اهمیت برگزاری نشست ها با اعضای دفاتر نمایندگی تصریح کرد: برگزاری نشست های هیات مدیره در دفاتر نمایندگی و بررسی مشکلات و پیشنهادات مهندسین فعال در شهرستان ‌ها از اولویت‌ های برنامه‌ های هیات مدیره است.
مجابی گفت: اگر دانش بازار تقاضا بالا رود، شرایط برای کار متخصص در این حوزه فراهم می ‌گردد. در همین راستا دفتر خدمات مشاوره شهروندان را راه‌اندازی کردیم که حفظ حقوق بهره‌برداران ساختمان و افزایش سطح مطالبات از متخصصین را بهمراه خواهد داشت.
وی، حوزه اجرا را پیشخوان خدمات نظام مهندسی ذکر کرد و ادامه داد: هر چقدر در حوزه اجرا کیفی‌تر عمل گردد و مجریان تا پایان مرحله نازک‌کاری در پروژه حضور داشته باشند، مطمئنا کیفیت نظارتها دو چندان می گردد.
وی افزود: موضوع ارجاع نظارت از ابتدای فعالیت هیات مدیره در دستور کار قرار داشت و اقداماتی نیز در این مورد صورت گرفت. لذا با توجه به نامه ای که از طرف وزارت خانه‌ در خرداد ماه مبنی بر انجام ارجاع نظارت ابلاغ گردید که می‌بایست نرم افزاری توسط شورای مرکزی گرداوری و بعد از تصویب در مجمع، براساس شیوه نامه ارجاع نظارت صورت گیرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان داشت: بعد از خود اظهاری و در نظر گرفتن مهندسان بومی اولویت بندی صورت می‌پذیرد و با توجه به حذف چند شغله ها در حوزه مهندسی، تجمیع مشاغل هم در این شیوه نامه در نظر گرفته شده است.

شصت و نهمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

بهرام، عضو هیت مدیره نیز در این جلسه با عنوان اهمیت توجه به فعالیت‌ های دفاتر نمایندگی گفت: شهرستان آبیک ویترین نظام مهندسی ساختمان استان است و باید در ارائه خدمات مهندسی تلاش و دقت نظر مضاعفی داشت.
بهرام، توجه به خواسته های اعضا را از برنامه های هیات مدیره برشمرد و گفت: هیات مدیره همواره سعی در رفع مطالبات به حق اعضا را داشته است.
وی، با توضیح مراحل انجام ارجاع نظارت تصریح کرد: ضریب بومی بودن ناظران یکی از امتیازاتی است که در سیستم ارجاع نظارت در نظر گرفته شده است. هم‌چنین ظرفیت مهندسین به صورت انلاین جهت شفاف سازی برای همه قابل مشاهده است.
در ادامه، اعضای شهرستان آبیک در مورد مسائل و مشکلات دفتر نمایندگی مطالب خود را بیان کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ تیر ۹۸
602 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0