تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها

تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها با مسئولان و دستگاه‌ های دخیل در امور ساختمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها با مسئولان و دستگاه‌ های دخیل در امور ساختمان تأکید دارد

کد خبر: 970829014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ آبان ۹۷ - ۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ،سازمان نظام مهندسی ساختمان بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها با مسئولان و دستگاه‌ های دخیل در امور ساختمان تأکید دارد

تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها

تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها

تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان  در شهرستان ها با مسئولان و دستگاه‌ های دخیل در امور ساختمان

این مطلب در سفر یک روزه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و نواب رئیس به اردکان و بازدید آنها از دفتر نمایندگی سازمان در این شهرستان عنوان گردید.
کمالی – مدیر این دفتر نمایندگی

در این دیدار با اشاره به عضویت حدود دویست مهندس به تشریح فعالیتهای دفتر در امور ساخت و ساز شهرستان اردکان پرداخت و ارتباط خوب مجموعه با مردم و مسئولان دستگاه‌ ها، امام جمعه، فرمانداری و شهرداری را در جهت پیشبرد اهداف سازمان یادآور شد.
وی، هم چنین از آموزشهای مهارتی به افراد و صنفهای دخیل در ساخت و ساز بویژه سقف، تیرچه بلوک، لوله کش، برق کش و جوشکار با همکاری اداره فنی و حرفه ای خبر داد.

تاکید بر تعامل قوی دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستان ها

به گفته کمالی، برای مالکان نیز در بدو ورود به حوزه نظام مهندسی دوره های آموزشی در مورد ضوابط و مقررات ساخت و ساز و ترویج ساختمانهای اسکلتی برگزار می گردد. تهیه بانک اطلاعاتی از توانمندی‌ های مهندسان منطقه، استفاده از فناوریهای جدید برای تکمیل فرم ها و گزارشهای مرحله ای، فرهنگ سازی ساخت و ساز فنی- مهندسی و ایمن در میان جوانان و کودکان با همکاری آموزش و پرورش از دیگر اقدامات دفتر نمایندگی اردکان گزارش گردید که مورد توجه ریاست سازمان و هیئت همراه قرار گرفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد،

نیز در این دیدار بر اهمیت ارتباط قوی و تعریف شده دفاتر نمایندگی شهرستانها با مرکزیت استان تأکید کرد و افزود: در آینده نزدیک یک همایش برای مسئولان دفاتر نمایندگی در جهت هماهنگی بین آنها و استفاده از تجربیات یک دیگر و نیز تشریح برنامه های اداره دفاتر و الزام های قانونی بویژه در امور مالی و اداری برگزار می گردد.
در این دیدار فلاح و زحمت کش نواب رئیس سازمان نیز برای فعالیت هر چه بیش تر دفتر نمایندگی سازمان در شهرستان اردکان دیدگاههای خود را مطرح نمودند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۷
838 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0