ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری شهردار زنجان

ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری

شهردار زنجان با ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری بیان کرد: در این راستا بخشی از نظارت ‌ها را به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان واگذار کرده ایم

کد خبر: 971003014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ دی ۹۷ - ۴:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهردار زنجان با ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری بیان کرد: در این راستا بخشی از نظارت ‌ها را به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان واگذار کرده ایم

ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری

ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری

ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی  از طرف شهرداری

مسیح‌الله معصومی:

در جلسه خبری امروز خود با رسانه‌ها تجربه‌های موفق اهتمام به حمل‌ونقل عمومی در شهرهای دنیا را نام برد و افزود: افتخار بنده این است که در مسیری قدم بردارم که شهر عاری از ماشین و آلودگی‌ های ناشی از خودروها باشد.

معصومی،:

مصوب ‌شدن طرح اجرای تراموا در زنجان را یکی از اقدامات برای گسترش سیستم حمل‌ونقل عمومی بیان کرد و گفت: این در شرایطی بود که برخی افراد بدون اطلاع از جزئیات آن تلاش می ‌کردند، مانع اجرای آن باشند که در شورای اسلامی شهر با دید روشن تصویب گردید.

وی، اصلاح ساختار سیستم اتوبوسرانی به شکل چرخشی را از اهداف خود برای بهره‌مند شدن از حمل‌ونقل درون‌شهری اعلام کرد و گفت: در این شیوه اتوبوس ‌ها براساس قانون چرخشی در خط ‌های مشخص باید نسبت به جابه‌جایی مسافر اقدام کنند، هرچند در اجرای این طرح با واکنش ‌هایی روبرو بودیم.

وی:

با تأکید بر کیفی‌ سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری اظعار داشت: در این راستا بخشی از نظارت‌ ها را به سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان واگذار کرده‌ایم.

شهردار زنجان :

با ابراز تأسف از بهم خوردن بافت قدیمی محور داوودقلی- دلجویی و زینبیه‌شرقی گفت: این قبیل اقدام ‌ها ساختار همگون شهری را بهم ریخته و بغیر از آوارگی و بلاتکلیفی سی ساله شهروندان این منطقه کار خاصی انجام نشده است.

ت​أکید بر کیفی‌سازی پروژه‌های عمرانی از طرف شهرداری

وی در پاسخ به انتقادهای انجام شده در مورد اقدامات سازمان فرهنگی– اجتماعی شهرداری زنجان ادامه داد: به شخصه از برنامه‌های این مدیریت حمایت می ‌کنم و اعتقاد دارم تنها بخشی از کارها و برنامه‌ های فرهنگی در شهر را مسئولیت داریم و هیچ ‌گونه تغییری در مدیریت این سازمان انجام نخواهد شد.
وی در مورد مدیریت واحد شهری خاطر نشان کرد: در اجرای برخی پروژه‌ ها به علت نبود مدیریت واحد، مشکلاتی وجود دارد و این نیازمند هماهنگی و همکاری بیش تر سایر ارگان ‌ها، به‌ خصوص خدمات‌رسانان است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ دی ۹۷
637 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0