تاکید بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

تاکید بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه با اعضاء هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد.

کد خبر: 970927007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ - ۱۲:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران در جلسه با اعضاء هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد.

تاکید بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها

تاکید بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها

بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت  و سازها تاکید کرد

سید محمد نظری _ مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران

با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است، اظهار داشت: باید بستری ایجاد گردد تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه، عمران و آبادانی بهره گیرد.

وی،

ضمن توصیه به اعضاء هئیت مدیره جهت تلاش برای پویایی و بالندگی نظام مهندسی از همه بخشها و دست اندرکاران خواست تا از جزیره ای کار کردن بپرهیزند و در راستای بهبود جایگاه سازمان نظام مهندسی در استان و رونق ساخت و ساز و تحکیم مبانی قانون گرایی سعی مضاعف کنند.
نظری در بخش دیگری از اظهارات خود اعضای هیات مدیره را به وحدت رویه توصیه کرد و گفت: قطعا ارتقاء سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسان عضو این سازمان در گرو تلاش مستمر و سازنده هیات مدیره است و همه ما تلاش خواهیم کرد استقلال و بالندگی سازمان در جامعه تامین شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران ادامه داد:

با همدلی، همراهی و هم افزایی مشکلات پیش رو مرتفع و فصل جدیدی برای تلاش و کوشش گشوده گردد.
وی با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان میبایست در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان تلاش بیش تری صورت دهد، تصریح کرد: امید است اعضای هیات مدیره دوره هشتم در مورد کارکرد و عملکرد این سازمان آسیب شناسی جدی داشته باشند تا با رفع موانع و مشکلات، خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان،

سازمان نظام مهندسی ساختمان را نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاه های فنی و تخصصی در استان دانست و خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان درحقیقت جزئی از حاکمیت است و این سازمان مجموعه ای از افراد نخبه و فرهیخته را در خود جای داده است که از این ظرفیت و توانمندیها در بخش های مختلف استان میبایست بهره برد.


نظری

با عنوان این که تعهدات فردی در مجموعه نظام مهندسی نیز امری مهم و لازم است، مطرح کرد: کلیه اعضای این سازمان میبایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کرده و در زمینه حفظ سرمایه ها و منافع ملی اهتمام داشته باشند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

با توجه به با اهمیت دانستن نقش نظام مهندسی ساختمان گفت: ما نقش سازمان نظام مهندسی را خیلی با اهمیت می دانیم و از نظرات فنی و تخصصی این سازمان در کارگروه زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و دیگر کمیسیونهای فنی استفاده می کنیم.
وی:

در بخشی دیگر از اظهارات خود اظهار داشت:

استفاده از مهندسان باتجربه و مجرب میتواند در تسریع عملیات اجرایی و تضمین کیفیت پروژه های ساختمانی و همچنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران

ضمن اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار نظام مهندسی در عمران و آبادانی کشور ادامه داد: نطام مهندسی بزرگترین تشکل مهندسی کشور است و به دلیل اهمیت موضوع زیرساختها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی :

با تاکید بر تعامل و همراهی اداره کل راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، یاد آور شد: این تعامل و همکاری میتواند اثرات مثبتی را در معماری و ساخت و سازهای استان داشته باشد.

منبع: تیتر امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۷
641 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0