تاکید بر هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک نشست کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی

تاکید بر هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک از مهم ‌ترین اهداف پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان

در نشست اخیر کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی، گزارش انجمن علمی انرژی در مورد روند برچسب دهی انرژی ساختمانها بررسی شد.

کد خبر: 190822011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ - ۶:۱۷ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در نشست اخیر کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی، گزارش انجمن علمی انرژی در مورد روند برچسب دهی انرژی ساختمانها بررسی شد.

تاکید بر هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک

تاکید بر هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک

تاکید بر هم راستایی مهندسان  عمران، برق، معماری و مکانیک از مهم ‌ترین اهداف پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان

گزارش نماینده UNDP معرفی پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان و اقدامات صورت گرفته در مورد کدها و راه اندازی سامانه نیز مطرح و بمنظور همکاری با پروژه مذکور مقرر گردید، نمایندگان کمیسیون انرژی در نشست های کمیته تخصصی راه اندازی  شناسنامه انرژی پروژه شرکت کنند.

حضور نمایندگان کمیسیون انرژی در جلسات پروژه بهینه سازی مصرف انرژی و همکاری کمیسیون انرژی مرکز تحقیقات و پروژه و بهینه سازی در برگزاری دوره‌های آموزش و انرژی از دیگر محورهای پیشنهادی در این زمینه بود.

تاکید بر هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک

همکاری و هم راستایی مهندسان عمران، برق، معماری و مکانیک از مهمترین اهداف این پروژه است که مقرر گردید با هماهنگی بیش تر با سازمان نظام مهندسی امکان توانمند سازی عملی دفاتر مهندسی در مراحل طراحی و نظارت براساس اصول مبحث نوزدهم اقدام گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ مرداد ۹۸
556 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0