تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی تاکید کرد:

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان

جلسه مدير كل راه و شهرسازی خراسان رضوی و ریاست دستگاه نظارت هشتمين دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با عنوان اين كه برگزاری انتخابات هيئت مديره سازمان يك رويداد بزرگ انتخاباتی در جامعه فنی و مهندسی ساختمان میباشد، عنوان کرد: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در اين انتخابات می‌ تواند در انتخاب اصلح ترين افراد برای تصميم سازیهای آينده موثر باشد.

کد خبر: 970705006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مهر ۹۷ - ۱۰:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،جلسه مدير كل راه و شهرسازی خراسان رضوی و ریاست دستگاه نظارت هشتمين دوره انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با عنوان اين كه برگزاری انتخابات هيئت مديره سازمان يك رويداد بزرگ انتخاباتی در جامعه فنی و مهندسی ساختمان میباشد، عنوان کرد: مسلماً حضور حداكثری مهندسان در اين انتخابات می‌ تواند در انتخاب اصلح ترين افراد برای تصميم سازیهای آينده موثر باشد.

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام مهندسی استان

تاکید بر حضور پرشور مهندسان در انتخابات نظام  مهندسی استان

محمدرضا اخوان عبداللهیان در نشست مشترك هیئت اجرایی برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با عنوان این که این انتخابات روز یك شنبه هشتم مهر ماه امسال در نمایشگاه بین المللی مشهد و یازده شهرستان استان در ادارات راه و شهرسازی برگزار می گردد، گفت: باید سعی كنیم انتخابات در شأن و منزلت مهندسین و با رعایت اقتدار و بی طرفی بصورت سالم و بی نقص برگزار شود.
اخوان عبداللهیان ادامه داد: هرچه فضای برگزاری انتخابات با شور و نشاط باشد، مسلماً میزان مشاركت مهندسین و حضور در پای صندوقهای رای افزایش خواهد یافت.
رئیس دستگاه نظارت بر برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تصریح كرد: از این رو باید دست اندركاران برگزاری و هیئت اجرایی انتخابات، فضای با نشاط را در جامعه مهندسان فراهم آورند.
عبداللهیان با اشاره به این كه در مدت ۳ ماه گذشته هیئت اجرایی انتخابات فعالیت‌ های گسترده‌ای را در جهت هرچه بهتر برگزار كردن انتخابات به انجام رسانده اند، تصریح کرد: این هیئت از زمان ثبت نام كاندیداها تا پایان و اعلام اعضای جدید هیئت مدیره مسئولیت خطیری به عهده دارند و امیدوار هستیم بتوانیم این مسئولیت خطیر را به بهترین شكل ممكن به انجام برسانیم.
وی با عنوان این كه صد و پنج نفر از مهندسین پایه یكم عضو این سازمان در هفت رشته ساختمانی تقاضای كاندیداتوری این دوره از انتخابات هیات مدیره را داشتند و از این بین نود و سه نفر تایید صلاحیت نهایی شده‌اند، خاطر نشان ساخت: حضور و مشاركت هرچه بیش تر اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پای صندوق ‌های رأی مسلماً در انتخاب اعضای هیات مدیره اصلح و تصمیم سازی ‌های مهم آینده برای پیشرفت و آبادانی استان موثر خواهد بود.


مدیركل راه و شهرسازی خراسان رضوی، پایان مهلت تبلیغات كاندیداها در مطبوعات را ۶ مهرماه امسال اعلام كرد و افزود: از طریق هیئت اجرایی به رسانه‌ها و مطبوعات به روزنامه ها و هفته نامه ها اطلاع رسانی شده تا از چاپ آگهی تبلیغاتی در روزهای شنبه و یك شنبه ۷ و ۸ مهرماه خودداری نمایند كه آخرین روز تبلیغات كاندیداها بیست و چهار ساعت پیش از برگزاری انتخابات خواهد بود.
قابل ذكر است؛ هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان روز یك شنبه هشتم مهرماه امسال در نمایشگاه بین المللی مشهد و یازده شهر استان برگزار می گردد و در این انتخابات نود و سه نفر در هفت رشته ساختمانی كاندید شده اند.
لازم به ذکر است سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در حال حاضر بیش از سی و هفت هزار عضو در هفت رشته ساختمانی دارد، كه بعد از تهران بیش ترین عضو را در سطح استان‌ ها داراست.
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۷
1301 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0