استفاده از ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی سوریه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

یازده هزار و پانصد عضو، در نظام مهندسی استان اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان داشت: ما در حال حاضر یازده هزار و پانصد مهندس عضو سازمان داریم که پنج هزار و پانصد نفر از آن ها صاحب پروانه اشتغال به کار فنی و مهندسی هستند و ما با این انبوه نیروی کار باید هدفگذاری‌مان را بگونه‌ای انجام دهیم تا کم کم و در قالب صادرات خدمات فنی و مهندسی بتوانیم فرصت اشتغال را برای آن ها ایجاد کنیم.

کد خبر: 971104011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۹۷ - ۱:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان داشت: ما در حال حاضر یازده هزار و پانصد مهندس عضو سازمان داریم که پنج هزار و پانصد نفر از آن ها صاحب پروانه اشتغال به کار فنی و مهندسی هستند و ما با این انبوه نیروی کار باید هدفگذاری‌مان را بگونه‌ای انجام دهیم تا کم کم و در قالب صادرات خدمات فنی و مهندسی بتوانیم فرصت اشتغال را برای آن ها ایجاد کنیم.

یازده هزار و پانصد عضو، در نظام مهندسی استان اردبیل

یازده هزار و پانصد عضو، در نظام مهندسی استان اردبیل

استان اردبیل یازده هزار و پانصد نفر عضو نظام مهندسی دارد

فرید صالحی عالی ادامه داد: در دور جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل در کنار تقویت کمیته‌ های مجامع تخصصی تلاش کردیم تا نسبت به راه‌اندازی شعبه شورای حل اختلاف و کمیته حقوقی اقدام کنیم.

صالحی عالی گفت: با این اقدام پرونده‌های مهندسان بدون ارجاع به سایر شعب در قدم اول در شعبه شورای حل اختلاف مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌ گیرد.
وی افزود: در نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل کارهای زیربنایی نیز به انجام رسید که نمونه آن ساخت، تجهیز و تکمیل ساختمان نظام مهندسی پارس‌آباد و بیله‌سوار، خرید ساختمان مشگین‌ شهر و خلخال و همچنین ساخت و تکمیل ساختمان گرمی بوده که در کنار آن ساختمان شماره ۲ اردبیل را نیز بعنوان یک مجموعه خدماتی و رفاهی به مساحت پنج هزار و هفتصد مترمربع آغاز به ساخت کردیم که پس از سالها این ساختمان آماده بهره‌برداری است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل یاد آور شد: در این دوره در کنار تقویت کمیته ‌های مجامع تخصصی تلاش می کنیم تا نسبت به راه‌اندازی شعبه شورای حل اختلاف و کمیته حقوقی اقدام کنیم تا پرونده‌های مهندسان بدون ارجاع به سایر شعب در قدم نخست در شعبه شورای حل اختلاف عنوان گردد و مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی گفت: ما تعامل خوبی را با شورای شهر، استانداری اردبیل، فرمانداری اردبیل، راه و شهرسازی و … برقرار کردیم تا از یاری و همراهی آن ها در اجرای مدیریت واحد شهری استفاده کنیم و مهم ترین بحث در صدور خدمات فنی و مهندسی را نیز با کمک و همراهی سایر دستگاه‌ها به انجام برسانیم.

یازده هزار و پانصد عضو، در نظام مهندسی استان اردبیل

وی تصریح کرد: ایجاد ارتباط الکترونیکی بین ۲ مجموعه نظام مهندسی و شهرداری در کاهش تخلفات و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع خیلی موثر است و ما در این دوره در کنار تکمیل ساختمان نظام مهندسی در مشگین‌ شهر و نمین سعی در راه‌اندازی شعبه سرعین را داریم.
صالحی عالی ادامه داد: در پوشش بیمه تامین اجتماعی مهندسان، که در قالب کد کارگاهی سازمان نظام مهندسی انجام می ‌گردد قرار است سوابق و سنوات گذشته مهندسان تجمیع و در بیمه جدید اعمال گردد که این کار برای همه مهندسان عضو سازمان لازم‌الاجراست.

منبع: خبر آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتشارات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ بهمن ۹۷
554 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0