آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار عضو در کشور مهدی روانشادنیا

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار عضو در کشور

یکی از بحث ‌هایی که در دوره‌ های گذشته وجود داشته است، مشارکت نسبتاً کم اعضا در انتخابات سازمان نظام مهندسی است که امیدواریم در انتخابات دوره هشتم با مشارکت بیش ‌‌تر مهندسان عضو روبرو باشیم.

کد خبر: 970712009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ - ۱۰:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،یکی از بحث ‌هایی که در دوره‌ های گذشته وجود داشته است، مشارکت نسبتاً کم اعضا در انتخابات سازمان نظام مهندسی است که امیدواریم در انتخابات دوره هشتم با مشارکت بیش ‌‌تر مهندسان عضو روبرو باشیم.

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار عضو در کشور

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار عضو در کشور

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار  عضو در کشور

امروز هشتمین دور انتخابات نظام مهندسی تهران هم ‌زمان با چند شهر دیگر برگزار خواهد شد که در آن اعضاء و هیات مدیره این سازمان انتخاب خواهند شد.
عضو فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی شهر تهران در این‌ مورد بیان کرد: امید می ‌رود این انتخابات، اختلاف‌نظرات میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی را پایان دهد. تعامل بین نهادها و سازمان‌ هایی که در بخش ساختمان فعالیت می ‌کنند از جمله وزارت راه، سازمان نظام مهندسی و مراکز صدور پروانه که شهرداری ‌ها هستند می ‌تواند آٍٍثار خوبی را در فراِیند ساخت و ساز در کشور داشته باشد.
مهدی روانشادنیا تصریح کرد: همکاری بین بخشی قطعاً می ‌تواند بر بهبود شرایط ساخت وساز در کشور کمک مطلوبی بکند.
روانشادنیا با عنوان این که در برخی شهرها انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی انجام شده و در تهران نیز فردا قرار است انجام بگیرد، ادامه داد: انتخابات نظام مهندسی استان تهران به لحاظ تعداد زیاد اعضا از اهمیت بسیاری برخوردار است.
به گفته روانشادنیا، یکی از بحث ‌هایی که در دوره‌ های گذشته وجود داشته است، مشارکت نسبتاً کم اعضا در انتخابات سازمان نظام مهندسی است که امیدواریم در انتخابات دوره هشتم با مشارکت بیش‌‌ تر مهندسان عضو روبرو باشیم.

آثار برگزاری انتخابات نظام مهندسی با پانصد هزار عضو در کشور

عضو فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی شهر تهران به مشارکت ده هزار نفری مهندسان در دور گذشته انتخابات نظام مهندسی پرداخت و گفت: هر چند عدد کمی نیست ولی عللی چون عدم اطلاع‌رسانی کافی و مشارکت بیش‌ تر در امور اجرائی می ‌تواند کمک کند به آینده بهتر این حرفه.
روانشادنیا در بخش دیگری از اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که، اهمیت انتخابات نظام مهندسی آن جا مشخص می گردد که حدود پانصد هزار عضو در سراسر کشور در این سازمان عضویت دارند. سهم تهران از این تعداد بیش از صد هزار نفر است که می‌ تواند برای آینده صنف و حرفه مهندسی آثار خوبی داشته باشد.
منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ مهر ۹۷
907 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0