برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد رأی اعتماد هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به مهدی سالاری

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

انتخابات هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار و «مهدی سالاری» برای دومین سال و با اتفاق آراء بعنوان رئیس سازمان انتخاب گردید.

کد خبر: 191104008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸ - ۱۰:۳۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،انتخابات هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار و «مهدی سالاری» برای دومین سال و با اتفاق آراء بعنوان رئیس سازمان انتخاب گردید.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

انتخابات هیأت رئیسه سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد انتخاب گردید

در این نشست، هم‌چنین «احمدعلی فلاح» را بعنوان نائب رئیس اول، «محمد فروغی» را بعنوان نائب رئیس دوم و «علی اصغر زحمتکش» را بعنوان دبیر انتخاب نمودند و «محسن صحراکاری» نیز بعنوان خزانه دار انتخاب گردید.

در ادامه این نشست، در مورد انتخاب اعضای کمیسيون عمران و مکانیک سازمان بحث و تبادل نظر شد و در رشته عمران، هفت نفر شامل رضا مرشد، محمد پیوندی، سیدايثارجلالیان، عباس غضنفری،  محمدرضا میرجلیلی، محمدمهدی حامی نیا و محمدمهدی نبوی يزدي بعنوان اعضای اصلی و محبوبه نواب زاده نیز عضو مدعو انتخاب شدند.

هم‌چنین برای کمیسیون مکانیک سازمان نیز جلال امیربیگی، رضا توکلیان، ناصر گلستانی، سیدمحسن رضوانفر، محمدشادمان، سیدمهدی دژکام و وحیدرضا علیشاهی بعنوان اعضای اصلی و محمددهقانی زاده به عنوان عضو مدعو انتخاب شدند.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این نشست با اشاره به انتقاداتی که در مورد هیأت مدیره در خصوص کم‌رنگ شدن نقش هیأت مدیره مطرح مي گردد، افزود: هیأت رئیسه دراین دوره مباحث را بصورت ریشه ای طرح و بررسی میکند و زمانیکه پخته شد در هیأت مدیره مطرح میکند به این ترتیب طبیعی است که نشست ها با کم‌ترین چالش بهترین تصمیم گیریها را بهمراه دارد.

برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

«مهدی سالاری» تصریح کرد: نشست های هیأت رئیسه در یک سال اخیر بصورت منظم برگزار شده است و دستور کار هیأت مدیره با وفاق و همدلی طرح، بحث و سپس جمع بندی می گردد.

اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد هم در این نشست از فعالیت هیأت رئیسه سال اول ابراز رضایت کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۹۸
658 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0