برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دوازدهم مهر ماه رییس دستگاه نظارت بر هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دوازدهم مهر ماه

مسعود حق لطفی با اعلام این خبر، عنوان داشت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز ۵ شنبه دوازدهم مهرماه نود و هفت از ساعت نه صبح تا هفده بعد از ظهر در محل نمایشگاه‌ های بین المللی قزوین در بلوار نوروزیان و درشهرهای آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در محل ادارات راه و شهرسازی بطور همزمان و بصورت نیمه الکترونیک برگزار می گردد.

کد خبر: 970705013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مهر ۹۷ - ۶:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،مسعود حق لطفی با اعلام این خبر، عنوان داشت: انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در روز ۵ شنبه دوازدهم مهرماه نود و هفت از ساعت نه صبح تا هفده بعد از ظهر در محل نمایشگاه‌ های بین المللی قزوین در بلوار نوروزیان و درشهرهای آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در محل ادارات راه و شهرسازی بطور همزمان و بصورت نیمه الکترونیک برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دوازدهم مهر ماه

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دوازدهم مهر ماه

انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین  در دوازدهم مهر ماه برگزار میگردد.

حق لطفی گفت: با توجه به تعداد اعضای نظام مهندسی ساختمان استان قزوین که حدود نه هزار وپانصد نفر می باشد، تعداد اعضای هیات مدیره یازده نفر خواهد بود. که  متشکل از ۴ نفر رشته عمران، دو نفر رشته معماری، ۱ نفر نقشه برداری، ۱ نفر ترافیک، ۱ نفر رشته برق، ۱ نفر رشته مکانیک و ۱ نفر رشته شهرسازی خواهند بود.
وی تصریح کرد: احراز هویت اعضا و رای دهندگان از طریق اپراتور و سامانه انجام می‌ شود و یک نفر امکان رای دادن در ۲ حوزه رای‌گیری را نخواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی در مورد تعداد نامزدهای این انتخابات، ادامه داد: چهل و دو نفر بعنوان داوطلب انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ثبت نام کردند که بعد از بررسی صلاحیت ‌ها و هم چنین انصراف ۲ تن از نامزدها، تعداد سی و هشت مهندس بعنوان نامزد معرفی شده اند.
حق لطفی خاطر نشان کرد: از این تعداد، پانزده تن در رشته عمران، نه تن رشته معماری، هفت تن رشته برق، دو تن در رشته های مکانیک، نقشه برداری و ترافیک و یک تن هم در شهرسازی با یک دیگر رقابت میکنند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در دوازدهم مهر ماه

کلیه اعضای سازمان می توانند در این انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهند.
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مهر ۹۷
1159 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0