پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران پیام‌ های انتخابات

پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

انتخابات نظام مهندسی استان تهران در تاریخ دوازدهم مهر نود و هفت در سطح این استان برگزار گردید. از صد و دوازده هزار و چهارصد و دو نفر عضو این سازمان فقط ۹۷۱۶ نفر در این انتخابات شرکت کردند که معادل ۸/۶ درصد واجدین شرایط می‌ باشد که درصد خیلی پایین و هشدار دهنده است.

کد خبر: 970716010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مهر ۹۷ - ۵:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،انتخابات نظام مهندسی استان تهران در تاریخ دوازدهم مهر نود و هفت در سطح این استان برگزار گردید. از صد و دوازده هزار و چهارصد و دو نفر عضو این سازمان فقط ۹۷۱۶ نفر در این انتخابات شرکت کردند که معادل ۸/۶ درصد واجدین شرایط می‌ باشد که درصد خیلی پایین و هشدار دهنده است.

پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان  استان تهران

رای نفر اول در این انتخابات برابر ۳۱۸۳ رای بوده که نسبت به تعداد شرکت کننده ۳۲/۹ درصد و نسبت به واجدان رای، فقط  ۲/۸ درصد است. در واقع بیش از  شصت و هفت درصد شرکت کنندگان یا ایشان را نمی ‌شناختند و یا در نزد آن ها مقبولیت و مشروعیت و شایستگی لازم را نداشته است.
رای نفر آخر هم ۱۴۴۰ رای بوده است که نسبت به آرای ماخوذه ۱۴/۹ درصد و نسبت به واجدان رای ۱/۳ درصد است.
این مشارکت خیلی پایین و این عدم مقبولیت فراگیر انتخاب شدگان، بیانگر بحران جدی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سرخوردگی جامعه مهندسی ساختمان از عملکرد مدیران پیشین این سازمان است.

پیام‌ های انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منازعات مسئولان وزارت خانه و سازمان، عدم شفافیت در عملکرد سازمان، گزارش ‌های مکرر از سؤاستفاده مالی و فساد در این سازمان، عدم ایفای نقش صحیح حرفه‌ای اعضای سازمان در قبال مردم، باند بازی‌ها، تغییر بیش از پنجاه درصد اعضای هیائت مدیره فعلی و… از عوامل مهم سرخوردگی جامعه مهندسی ساختمان از ایفای نقش صحیح و اثر گذار سازمان است.

منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۷
1305 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0