برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد مراسم تجلیل از مهندسین

برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد

بمناسبت فرارسیدن پنجم اسفند که به نام روز مهندسی نام گذاری شده است، شامگاه روز شنبه آئینی با شکوهی با حضور صادقیان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر و ریاست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمالی نژاد شهردار یزد، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، تنی چند از اعضای هیئت مدیره و جمع کثیری از مهندسین عضو سازمان در سالن همایشهای مرکز تربیت معلم شهید پاک نژاد برگزار گردید

کد خبر: 961206034 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۳:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،بمناسبت فرارسیدن پنجم اسفند که به نام روز مهندسی نام گذاری شده است، شامگاه روز شنبه آئینی با شکوهی با حضور صادقیان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر و ریاست مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمالی نژاد شهردار یزد، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، تنی چند از اعضای هیئت مدیره و جمع کثیری از مهندسین عضو سازمان در سالن همایشهای مرکز تربیت معلم شهید پاک نژاد برگزار گردید.

برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد

برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد

برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین  در استان یزد

در این آئین که مهندسان عضو سازمانهای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و معدن و نیز عضوهای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری نیز حاضر بودند، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در مورد جایگاه مهندسان در جامعه و نیاز به این قشر فرهیخته در همه عرصه های اجتماعی و فعالیتهای عمرانی و اقتصادی سخن گفت.
صادقیان، موفقیتهای فنی و تخصصی در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی بعد از آنرا در گرو خدمات مهندسان رشته های گوناگون دانست و افزود: استان یزد در شرایط کنونی با آماده سازی زیر ساختها و علیرغم خشکسالیهای پی در پی میتواند عرصه تلاشهای همه جانبه مهندسان باشد و برای رفع معضل کم آبی هم نیازمند طرحهای واقع گرایانه و تخصصی مهندسان هستیم.
جمالی نژاد، شهردار یزد نیز در اجتماع مهندسان سخنرانی کرد و از رسالت سنگین آنها برای بهبود شرایط رفاه اقتصادی و اجتماعی سخن راند.
جمالی نژاد، آینده نگری را لازمه توفیق در فعالیتهای مهندسان ذکر کرد و افزود: امروزه شرایط به گونه ای است که نیازمند نوآوری و ابتکار عمل در همه زمینه ها هستیم و حتی باید مهندسی را نیز مهندسی کرد.
ناطق، با تبریک روز مهندس از حضار خواست همانند خواجه نصیرها و خوارزمیها و شیخ بهاییها در ابعاد همه جانبه فعالیت کنند و به ایفای نقش در یک رشته خاص اکتفا نکنند.

برگزاری مراسم تجلیل از مهندسین در استان یزد

در این گردهمایی که با اجرای چند برنامه هنری همراه بود، امین امیدی، ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و خلف باغی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به نمایندگی از سازمانهای نظام مهندسی استان نیز در اظهارات خود ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای سازمانهای مذکور، این روز را فرصت ارزشمندی برای تجدید پیمان با آرمانهای اسلام و انقلاب، و عهد بستن برای مشارکت هر چه فعالتر در سازندگی ذکر کردند.
در این آئین از مهندسان پیشکسوت عضو سازمان بنامهای مظفرالدین میرجلیلی، محمود نصیری زاده و ولی محمد دادخواه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تقدیر گردید و از خدمات محمدرضا جواهری دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که برادر شهید جلیل جواهری و از خانواده ایثارگران است تجلیل بعمل آمد.
هم چنین تیم فوتسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که در مسابقات جام روز مهندسی امسال رتبه اول را از آن خود کرده است با اهدای کاپ قهرمانی و هدایا مورد قدیر قرار گرفت.
از مهندسین برتر و پیشکسوت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام مهندسی معدن نیز در این آئین با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.
منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

رازهای موفقیت در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
939 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0