رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی محمدرضا اخوان عبداللهیان بیان داشت:

رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان

اخوان عبداللهیان _ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان داشت: هشتاد و سه نفر از مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با یک دیگر رقابت می ‌کنند که با رای مستقیم مهندسان پانزده نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی البدل بعنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

کد خبر: 970708024 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۴:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اخوان عبداللهیان _ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان داشت: هشتاد و سه نفر از مهندسان در هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با یک دیگر رقابت می ‌کنند که با رای مستقیم مهندسان پانزده نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی البدل بعنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد.

رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی

رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی

رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت  مدیره نظام مهندسی ساختمان

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی امروز با حضور در محل اخذ رای در جمع خبرنگاران با عنوان این مطلب، افزود: این پانزده نفر در هفت رشته تخصصی شامل شامل شش نفر در رشته عمران، دو نفر در رشته برق، سه نفر در رشته معماری، یک نفر در رشته مکانیک، یک نفر در رشته نقشه برداری، یک نفر در رشته شهرسازی و یک نفر در رشته ترافیک  و هفت نفر عضو علی البدل که شامل ۱ نفر برای هر رشته میباشد که با رای اعضای سازمان مهندسی بعنوان هیات مدیره جدید سازمان انتخاب می گردند.
اخوان عبداللهیان با عنوان این که این انتخابات هر ۳ سال یک بار برگزار می گردد، تصریح کرد: این انتخابات مهمترین عرصه حضور و مشارکت  تشکلهای جامعه متخصصان و مهندسان استان خراسان رضوی است.
وی ادامه داد: انتظار اینست افرادی که بعنوان اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان انتخاب گردند با تکیه بر اخلاق حرفه ای تمام تلاش خود را برای ارتقاء دانش فنی مهندسان و ارتقاء کیفیت زندگی مردم در حوزه ساخت و ساز داشته باشند.
وی با اشاره به شروع رای گیری از ساعت هشت صبح هشتم مهرزماه در مشهد و یازده شهر استان، گفت: اقدامات هیئت اجرایی و نظارت از حدود چهار ماه قبل فرآیند نام نویسی و بررسی صلاحیت‌ ها و برنامه ‌ریزی برای برگزاری انتخابات شروع شده است، که نود و سه نفر تایید صلاحیت شده‌اند و از این بین ده نفر انصراف خود از کاندیداتوری را اعلام کردند که در نهایت هشتاد و سه نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و برای عضویت در هیئت مدیره رقابت می ‌کنند.
لازم به ذکر است انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی از هشت صبح امروز هشتم مهر ماه شروع شده و تا ساعت هفده در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و یازده شهر استان ادامه دارد.

رقابت هشتاد و سه کاندیدا برای پانزده کرسی هیئت مدیره نظام مهندسی

قابل ذکر است استان خراسان رضوی با داشتن بیش از سی و هفت هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی و اعضا با داشتن کارت نظام مهندسی می ‌توانند به محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی مشهد مقدس مراجعه کرده و در انتخابات شرکت کنند.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
944 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0