هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه شانزدهم مهرماه نود و شش در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید.

کد خبر: 960723014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶ - ۳:۴۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز، هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان روز یک شنبه شانزدهم مهرماه نود و شش در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار گردید.هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره  دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در این نشست که به ریاست مهندس محمد قنبری برگزار گردید در ابتدا ضمن بحث و بررسی در مورد شیوه تعدیل نیروهای مازاد سازمان در این مورد تصمیماتی گرفته شد.
در ادامه بررسی نامه های وارده در دستور کار نشست قرار گرفت و هیات مدیره در مورد نامه های وارده بررسی و اتخاذ تصمیم کرد.
در این نشست در مورد تخفیفات قابل ارایه به خانواده شهدا و جانبازان و … مقرر شد تا زمان خروج کار از سازمان، به صورت علی الحساب ، وفق پیش نویس هیأت چهار نفره انجام شود و در صورتی که مصوبه هیأت ۴ نفره تا آن زمان ارایه نگردد و بصورت یک کار عادی محسوب گردد.
نامه درخواست مسوول دفتر نمایندگی هشتگرد در مورد ارایه خدمات مهندسی رایگان به اقشار مستضعف دیگر نامه مطرح گردیده بود که هیات مدیره مصوب نمود در مورد موارد درخواستی بر اساس نامه تخفیفات معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با عنوان مسکن محرومان عمل گردد.

هشتاد و چهارمین نشست رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان


هم چنین در ادامه هیات مدیره آقای مهندس علی رضا صنوبر را بعنوان نماینده سازمان برای مذاکره بمنظور برقراری ارتباط الکترونیکی کارتابل مهندسین ناظر با اداره کار که با هدف پیش گیری از حوادث احتمالی در کارگاه ‌ها در حال راه اندازی است، انتخاب و معرفی نمودند.
از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه نظام نامه داخلی نشریه نیارش البرز بود که ضمن بحث و بررسی کلیات آن مورد تصویب قرار گرفت و مقرر گردید اصلاحات مد نظر هیات مدیره در جلسه آتی ارایه شود.
هم چنین در این نشست اعضای کمیته های سررسید سال نود و هفت و جشن مهندسی سال نود و شش از طرف اعضای هیات مدیره انتخاب و معرفی گردیدند.

 

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۶
764 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0