هشتصد و پنجاه مهندسی کاشانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کاشان بیان کرد:

هشتصد و پنجاه مهندسی کاشانی

حسین توفیقی تصریح کرد: نمایندگی نظام مهندسی کاشان 1 هزار نفر عضو دارد که از این تعداد هشتصد و پنجاه نفر دارای پروانه اشتغال بکار هستند.

کد خبر: 971206001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ - ۸:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین توفیقی تصریح کرد: نمایندگی نظام مهندسی کاشان ۱ هزار نفر عضو دارد که از این تعداد هشتصد و پنجاه نفر دارای پروانه اشتغال بکار هستند.

هشتصد و پنجاه مهندسی کاشانی

هشتصد و پنجاه مهندسی کاشانی

هشتصد و پنجاه مهندس در کاشان  دارای پروانه اشتغال بکار هستند

وی با عنوان این که نمایندگی نظام مهندسی کاشان ۱ هزار نفر عضو دارد و یکی از دفاتر بزرگ استان اصفهان محسوب می گردد، گفت: از این تعداد هشتصد و پنجاه نفر پروانه دارند که این مهندسان در رشته های ساختمان، تاسیسات مکانیکی، برقی و معماری فعالیت دارند.
توفیقی با عنوان این که رشته های کشاورزی و معادن نظام مهندسی جداگانه دارد، گفت: سال گذشته حدود ششصد هزار مترمربع زیربنا توسط اعضای نظام مهندسی کاشان نقشه کشی شده است و کلیه نقشه ها دارای چهار مُهر در ۴ رشته هستند.
وی از اجرای کنترل مضاعف ساختمانی در سال جاری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: اجرای بخش کنترل مضاعف ساختمانی سبب میشود تا ناظران ما بر کیفیت عملکرد کارشناسان نظارت داشته باشند.
رئیس نظام مهندسی کاشان از برگزاری دوره های آموزشی ارتقای پایه و آزمون ورودیه در کاشان خبر داد و افزود: مهندسان کاشانی از سیستم ارجاع رضایت داشتند که متاسفانه اختلاف نظر میان نظام مهندسی کل و وزارت راه و شهرسازی سبب شد این سیستم ملغی گردد.

هشتصد و پنجاه مهندسی کاشانی

وی با عنوان این که این سیستم با تغییر وزیر در حال مذاکره برای راه اندازی مجدد است، تصریح کرد: طی تفاهم نامه صورت گرفته با شهرداری کاشان مقرر گردیده است، امور نقش کشی از طریق نرم افزار اتوماسیون انجام گردد تا در مصرف کاغذ صرفه جویی گردد.
وی از اجرای ابلاغیه «حضور مجریان ذیصلاح در پروژه های ساختمانی» و صدور شناسنامه ساختمان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این موارد در نظام مهندسی کاشان به محض ابلاغ اجرایی می گردد.
رئیس نظام مهندسی کاشان خاطر نشان کرد: از دیگر امور اجرا شده توسط نظام مهندسی ساختمان کاشان، برنامه ریزی برای احداث ساختمانی شایسته نظام مهندسی کاشان با ۱ هزار مترمربع زیربنا است.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۷
639 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0