هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مسابقات تنیس روی میز سازمان

برگزاری هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی استان روزهای 5 شنبه و جمعه مورخ بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه در خانه پینگ پنگ نوشاد عالمیان بابل برگزار گردید.

کد خبر: 971127012 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ بهمن ۹۷ - ۴:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی استان روزهای ۵ شنبه و جمعه مورخ بیست و پنجم و بیست و ششم بهمن ماه در خانه پینگ پنگ نوشاد عالمیان بابل برگزار گردید.

هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

هشتمین دوره مسابقات تنیس روی  میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید

در آیین افتتاحیه این مسابقات، فرشیدرضا حقیقی – ریاست سازمان استان، ضمن قدردانی از فعالیتهای کمیسیون ورزش، بر تداوم حمایتهای سازمان از این کمیسیون تأکید کرد.
وی با تقدیر از مهندسان شرکت کننده در این مسابقات، به رقابت دوستانه در کنار یک دیگر در این مسابقات اشاره داشته و ایجاد فضای صمیمی و پرنشاط در بین مهندسان را ماحصل مسابقات دانست.
این مسابقات بین کانون‌های مهندسین شهرهای بابل، بابلسر، جامعه مستقل آمل، رامسر، ساری، قائمشهر و نوشهر در ۲ بخش تیمی و انفرادی انجام شد.
در روز اول، مسابقات تیمی انجام شد که در نهایت تیمهای کانون مهندسین بابل، ساری، رامسر و قائمشهر به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.
در روز دوم، مسابقات انفرادی با اعلام آمادگی بیست و یک بازیکن برگزار شد که در جداول دوره ای و حذفی با هم رقابت کردند. در نتیجه مسیح قربانی از ساری مقام اول، میثم قربانی از ساری مقام دوم، رضا کارگر از قائمشهر مقام سوم و یاسر شیرافکن از بابل مقام چهارم را کسب کردند.
در آیین اختتامیه، حسین نعمتیان – نایب رئیس دوم سازمان با تقدیر از زحمات کمیسیون ورزش و فرنوش مسئول برگزاری مسابقات گفت: ورزش است که فرد و جامعه را سالم نگه میدارد و نظر به وجود استعدادهای عالی ورزشی در میان مهندسان ورزشکار استان ادامه مسابقات را در دیگر رشته ها شاهد خواهیم بود.

هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در ادامه محسن قربانی، عضو هیأت مدیره و ریاست کمیسیون ورزش سازمان با اشاره به حمایتهای همه جانبه هیأت مدیره از کمیسیون ورزش ادامه داد: روی آوردن به ورزش می‌ تواند سبب روحیه امید، نشاط و شادابی در جامعه مهندسی شود و افسردگی را از جامعه دور کند. هیئت مدیره سازمان نیز با علم به این قضیه، نگاه حمایتی ویژه‌ای به این مهم دارد.
در خاتمه، به نفرات و تیمهای برتر از طرف مسئولین حاضر در سالن حکم قهرمانی اهداء گردید.
هم‌چنین در مسابقات بانوان که در بابل برگزار شد بیتا قربانی از رامسر مقام اول، فائزه ولی الهی از بابل، شیوا سراج بخش از بابل مقام سوم و ساهره قربانی از بابلسر مقام چهارم را کسب کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۷
689 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0