هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب  مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم

آموزش هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب 

مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح مهارت و مدیریت صحیح مصرف آب در سطوح مختلف توسط این سازمان برای هستصد تن از عوامل فضای سبز شهرداری قم برنامه‌ریزی گردید.

کد خبر: 190813011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ مرداد ۹۸ - ۴:۱۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قم بیان کرد: دوره‌های آموزشی برای ارتقا سطح مهارت و مدیریت صحیح مصرف آب در سطوح مختلف توسط این سازمان برای هستصد تن از عوامل فضای سبز شهرداری قم برنامه‌ریزی گردید. هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب

آموزش هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب 

آموزش هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب

 هشتصد تن از عوامل  فضای  سبز قم برای مدیریت آب 

مجید پهلوانی با اشاره به تفاهم‌نامه میان سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، گفت: طبق این تفاهم‌نامه سال گذشته هفتصد تن از فعالان فضای سبز در سطح پیمانکار، ‌کارفرما و کارگر سازمان فضای سبز شهرداری قم آموزش داده شد.

پهلوانی با عنوان این که آموزش هشتصد تن از عوامل فضای سبز شهرداری قم در سال جاری برنامه‌ریزی شده است،‌ تصریح کرد: هدف از این دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت و مبانی فنی در سطوح مختلف بمنظور مدیریت آبیاری فضای سبز، آشنایی با مبانی فنی باغبانی و اصلاح الگوی کشت در فضای سبز است.

وی ادامه داد: اولین دوره آموزشی سال جدید این سازمان از روز شنبه نوزدهم مردادماه آغاز و تا بیست و ششم مردادماه ادامه خواهد داشت ضمن این که این دوره‌ها بصورت مستمر در طول سال در سطوح مختلف ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پژوهش سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قم با اشاره به محدودیت ‌های منابع آبی قم و ضرورت آموزش و بهره‌گیری از روش‌ های جدید آبیاری و مدیریت آبیاری فضای سبز، ‌اظهار داشت: با دوره‌های برگزاری شده در سال گذشته شاهد ارتقای سطح فنی،‌ کاهش مصرف و هم‌چنین اصلاح مدیریت مصرف آب در فضای سبز استان هستیم.

 هشتصد تن از عوامل فضای سبز قم برای مدیریت آب

سرانه کل فضای سبز این شهر از پانزده مترمربع به ازای هر تن در سال نود و چهار به بیش از بیست مترمربع تا پایان سال نود و هفت توسعه پیداکرده است. هم‌چنین سرانه فضای سبز جنگلی قم نیز از دوازده مترمربع در سال نود و چهار به پانزده مترمربع در پایان سال نود و هفت رشد یافته است.

کل مساحت فضای سبز قم، دو هزار و چهارصد و بیست و یک هکتار را شامل می ‌شود، ضمن این که در این شهر سیصد و پنجاه و پنج بوستان و پارک شهری وجود دارد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ مرداد ۹۸
712 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0