اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات

اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات

با بررسی آمار و ارقام موجود در کشور و تحلیل آن ها به صورت واضح مشخص می شود، اشتغال بخش خدمات بالغ بر چهل و هفت درصد و ارزش افزوده ناشی از فعالیتهای بخش خدمات پنجاه و دو درصد بوده است این در حالی است که اشتغال بخش صنعت چهل و پنج درصد و ارزش افزوده ناشی از آن صرفا سی و هشت درصد، و میزان اشتغال بخش کشاورزی هشت درصد و ارزش افزوده ناشی از آن در حد یازده درصد تعیین شده است.

کد خبر: 980105003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ - ۵:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،با بررسی آمار و ارقام موجود در کشور و تحلیل آن ها به صورت واضح مشخص می شود، اشتغال بخش خدمات بالغ بر چهل و هفت درصد و ارزش افزوده ناشی از فعالیتهای بخش خدمات پنجاه و دو درصد بوده است این در حالی است که اشتغال بخش صنعت چهل و پنج درصد و ارزش افزوده ناشی از آن صرفا سی و هشت درصد، و میزان اشتغال بخش کشاورزی هشت درصد و ارزش افزوده ناشی از آن در حد یازده درصد تعیین شده است.

اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات

اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات

اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده  مناسب در بخش خدمات

*حال که یکی از مزیتهای فرا رقابتی استان یزد، منابع انسانی تحصیل کرده و نوآور و با انگیزه آن است چه راه‌کاری مناسب تر از آن که در سال نود و هشت که سال رونق تولید است، مسئولان با تمرکز بر این مزیت استان، به توسعه بخش تولید خدمات مهندسی و پزشکی و فرهنگی و خدمات شرکتهای دانش بنیان و نوآور و… بپردازند.
*ا ین استراتژی هم با شرایط شکننده زیست محیطی و هم با کمبود منابع آب و سایر محدودیتهای استان هم‌خوانی دارد و چون کم‌تر استانی شرایط خاص استان یزد را دارند به راحتی میتواند بازار بزرگ کشور را تصاحب کرده و در بازاری که رقیبان کم تری هستند فعالیت نمود و منابع و سرمایه مالی کم تری را نیز برای آغاز کار نیاز دارد.

اشتغال موثر و ایجاد ارزش افزوده مناسب در بخش خدمات

*سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز به عنوان بزرگ‌ترین سازمان غیر دولتی و مردمی نهاد یزد آمادگی نقش آفرینی مناسب در این مورد را اعلام می کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ فروردین ۹۸
567 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0