زمین لرزه در کمین نصف جهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد:

زمین لرزه در کمین نصف جهان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به این که خطر زمین لرزه در کمین اصفهان است، خاطر نشان کرد: خطر فرونشست زمین نیز از جمله مهمترین مسائلی است که باید بصورت جدی پیگیری گردد.

کد خبر: 970913014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۹۷ - ۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به این که خطر زمین لرزه در کمین اصفهان است، خاطر نشان کرد: خطر فرونشست زمین نیز از جمله مهمترین مسائلی است که باید بصورت جدی پیگیری گردد.

زمین لرزه در کمین نصف جهان

زمین لرزه در کمین نصف جهان

فرونشست زمین در اصفهان با جدیت پیگیری گردد/زمین  لرزه در کمین نصف جهان

منصور شیشه فروش در نشست تفاهم‌نامه بهینه‌سازی مصرف انرژی و بهره‌گیری ازانرژی ‌های خورشیدی که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برگزار گردید، گفت: باید از ظرفیت شرکت ‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی بیش تر استفاده گردد و انتظار می ‌رود برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه، هر دستگاه به وظایف خود عمل کند، تفاهم نامه بصورت کامل بررسی و نقطه نظرات بصورت مکتوب ارسال و از دستگاه ‌های برتر نیز تقدیر گردد.

شیشه فروش ادامه داد:

در اجرای این تفاهم نامه هر دستگاه وظیفه‌ای دارد و هر کس به اندازه خودش مسئول است هر دستگاه اجرایی باید وظایف خود را برای اجرای آن لیست کرده و ارائه دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

با اشاره به این که برخی مصوبات تفاهم‌نامه قبلی اجرا نگردیده است، تصریح کرد: عملکرد و چالش ‌های اجرایی شدن مصوبات باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص گردد چرا بعضی مصوبات اجرا نشده است و برای آن راهکار ارائه گردد.

شیشه فروش با اشاره به زمین لرزه کرمانشاه و مناطق بازسازی شده توسط دستگاه ‌های اجرایی استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به این که بازسازیها با کیفیت خوبی انجام گرفته است با وجود زمین لرزه های اخیر مشکلی برای این ساختمانها پیش نیامده است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر این که به ‌منظور بهینه‌سازی مصرف انرژی مردم باید آموزش ببینند، افزود: تفاهم‌نامه‌ها باید بگونه‌ای باشد که حداقل در یک مورد بازدهی کامل داشته باشد.

زمین لرزه در کمین نصف جهان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان :

نیز در این نشست با اشاره به اهمیت زلزله خاموش در استان اصفهان، اظهار داشت: خطر زمین لرزه در کمین اصفهان است و فرونشست زمین نیز از جمله مهمترین مسائلی است که باید بصورت جدی پیگیری گردد.

ریاست کمیسیون انرژی، محیط زیست و استاندارد مصالح ساختمانی سازمان نظام مهندسی کشور در مورد برگزاری گردهمایی ساختمان پایدار و انرژی و ابعاد آن در این نشست توضیحاتی ارائه داد و بر همکاری بین ارگان ‌های اجرایی استان تاکید کرد و از تشکیل کارگاه ‌های تخصصی در این نمایشگاه خبر داد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۷
714 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0