برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل کامبیز نرماشیری،

برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ساختمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: گردهمایی بررسی علل عمده آسیب ساختمانها در اثر زلزله اخیر کرمانشاه با حضور چهارصد مهندس عمران و معماری دوازدهم آذرماه در شهرستان های زاهدان و زابل این استان برگزار گردید.

کد خبر: 960913012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ - ۱:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ساختمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: گردهمایی بررسی علل عمده آسیب ساختمانها در اثر زلزله اخیر کرمانشاه با حضور چهارصد مهندس عمران و معماری دوازدهم آذرماه در شهرستان های زاهدان و زابل این استان برگزار گردید.برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل

برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل

برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل

برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر  در زاهدان و زابل

کامبیز نرماشیری، گفت: این گردهمایی مهم با هدف یادآوری مسائل مهم فنی ساخت و ساز به مهندسین ناظر، طراح و مجری سیستان و بلوچستان و آشنایی آنها با علل عمده آسیب به ساختمانها برگزار گردید.
نرماشیری ادامه داد: زلزله حادثه ای ناگوار و در عین حال تلنگری به جامعه است که قوانین و مقررات ملی ساختمان را جدی بگیرند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان سیستان و بلوچستان با اشاره به عملکرد نظام مهندسی ساختمان افزود: تخریب ساختمانها در هر زلزله به پارامترهای زیادی بستگی دارد و هیچ دو زلزله ای را نمیتوان بصورت دقیق با هم مقایسه کرد.
نرماشیری تصریح کرد: زلزله کرمانشاه نشان داد که ساختمانهایی که زیر نظر مهندسین ساخته شده اند کم ترین آسیب را داشتند.
وی عنوان داشت: جامعه و مسئولین دست به دست هم دهند تا زمینه اجرای کامل این قانون فراهم گردد و دیگر شاهد خسارات اجتماعی و اقتصادی ناشی از وقوع زلزله نباشیم.

برگزاری گردهمایی زلزله با حضور چهارصد نفر در زاهدان و زابل


به گزارش ایرنا زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری بیست و یکم آبان در یازده کیلومتری بخش ازگله، سی و دو کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تا به حال پانصد و بیست و یک کشته و دوازده هزار و سیصد و هشتاد و شش مصدوم داشته است.
این زلزله به ده شهرستان و یک هزار و نهصد و سی روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و بر اساس برآورد اولیه دستکم سی هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه هایبرق در تلگرام

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۶
1085 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0