نتیجه پنجمین دوره انتخابات شورای استانی نظام مهندسی کشاورزی در استان انتخابات نظام مهندسى کشاورزى استان گیلان به دور دوم کشیده شد!

به علت به حد نصاب نرسيدن آرا؛

انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گیلان در اولین روز از فصل تابستان در پردیس بنت الهدی رشت برگزار گردید که حضور تعداد کمى از واجدان شرایط در پاى صندوق آرا بود که بهمین علت و براساس قوانین، انتخابات به بیست و دوم تیرماه موکول گردید.

کد خبر: 970406054 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۹۷ - ۷:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان گیلان در اولین روز از فصل تابستان در پردیس بنت الهدی رشت برگزار گردید که حضور تعداد کمى از واجدان شرایط در پاى صندوق آرا بود که بهمین علت و براساس قوانین، انتخابات به بیست و دوم تیرماه موکول گردید.

به علت به حد نصاب نرسيدن آرا؛

به علت به حد نصاب نرسيدن آرا؛

به علت به حد نصاب نرسيدن  آرا؛

براستی جای تعجب و تأسف است که چرا این چنین شده است و چرا از این جمعیت چند هزار نفری تنها چند ده نفر در مجمع حاضر بودند!؟
البته علل بسیاری را برای این فاجعه مىتوان برشمرد: تعدادى از اعضاء که به نوعی نسل اول اعضا هستند، همه چیز را بحال خود رها کرده و با ناامیدی، فاصله خود را از سازمان بیش تر و بیش تر کرده اند و عده ای که نسل جدید و فارغ التحصیلان و اعضاى جدید سازمان هستند با امید و اعتماد به صحبتهای کارکنان و مسئولان و فارغ از گذشته سازمان وارد این مجموعه شده اند.
این افراد همان حاضران در انتخابات و مجمع عمومی هستند و با شناخت اندک و اعتماد به افراد حاضر در مجموعه، در پاى صندوق راى حاضر شدند.

به علت به حد نصاب نرسيدن آرا

ختم کلام اینست، آیا ایجاد شور و امید مشارکت بیش تر مهندسین کشاورزی در انتخابات بمنظور تغییر و تحول و اعتبار بخشیدن به آن بمنزله نوش دارو برای حال بد نظام مهندسی است و یا جام زهر برای برخی از افراد حاضر در این مجموعه؟
حال خواهید فهمید که چرا هیچگاه نیاز به ایجاد امید در میان دوستان مهندس کشاورزی از طرف عوامل سازمان احساس نمی گردد.

منبع : دیار میرزا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ تیر ۹۷
1045 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0