گرداوری پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت  احمدرضا طاهری اصل

گرداوری پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت 

نشست تنظیم پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت در محل شورای مرکزی تشکیل گردید و نتایج اولیه بررسی نظام نامه پیشنهادی در استانها و گروههای تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 190817009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ - ۱:۰۱ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست تنظیم پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت در محل شورای مرکزی تشکیل گردید و نتایج اولیه بررسی نظام نامه پیشنهادی در استانها و گروههای تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گرداوری پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت 

گرداوری پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت

پیش نویس نظام نامه ارجاع  نظارت گرداوری شد

احمدرضا طاهری اصل، عضو شورای مرکزی که در خاتمه نشست بیان کرد: برخی از موارد پیشنهادی در مورد مفاد نظام نامه تکراری و برخی دیگر به علت عدم تطابق با مقررات ملی ساختمان بویژه روح حاکم برمبحث دوم و نیز برخی دستورالعمل ‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، کنار گذاشته شد.

به گفته طاهری اصل، موارد پیشنهادی که قابلیت استفاده داشت بهمراه نقطه نظرات اعضای جلسه جمع بندی شد تا بصورت یک بسته پیشنهادی به هیئت رئیسه شورای مرکزی تحویل داده شود.

گرداوری پیش نویس نظام نامه ارجاع نظارت 

به این ترتیب نظام نامه جدید تغییر عمده ای با نظام نامه پیشنهادی اولیه که در کارگروه تخصصی تهیه و با استفاده از دیدگاههای دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی گرداوری شده بود ندارد و تنها در مواردی جزءی دیدگاه ‌های استان‌ ها در آن منظور شده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مرداد ۹۸
555 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0