طرح اصلاح بند چهارده ماده قانون شهرداری حسین حجتی - ریاست کانون وکلای البرز

طرح اصلاح بند چهارده ماده قانون شهرداری

نشست هم اندیشی با محوریت طرح ارايه گردیده از طرف شورای عالی استان ها با موضوع اصلاح بند بیست و چهار ماده پنجاه و پنج قانون شهرداریها در مورد چگونگی استقرار دفاتر وکلاء و مطب پزشکان... و نحوه دریافت عوارض با حضور رياست و اعضای هیات مدیره كانون وكلای البرز و نمايندگان حِرَف نظام پزشكي، نظام مهندسي، كانون كارشناسان رسمي دادگستري، كانون سردفتران و... و اعضاء شوراي عالی استان ها برگزار گردید.

کد خبر: 971109001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۸:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست هم اندیشی با محوریت طرح ارايه گردیده از طرف شورای عالی استان ها با موضوع اصلاح بند بیست و چهار ماده پنجاه و پنج قانون شهرداریها در مورد چگونگی استقرار دفاتر وکلاء و مطب پزشکان… و نحوه دریافت عوارض با حضور رياست و اعضای هیات مدیره كانون وكلای البرز و نمايندگان حِرَف نظام پزشكي، نظام مهندسي، كانون كارشناسان رسمي دادگستري، كانون سردفتران و… و اعضاء شوراي عالی استان ها برگزار گردید.

طرح اصلاح بند چهارده ماده قانون شهرداری

طرح اصلاح بند چهارده ماده قانون شهرداری

بند چهارده ماده قانون شهرداری  باید استرداد و اصلاح گردد

حسین حجتی – ریاست کانون وکلای البرز در این نشست با يادآوری مواد قانونی و آراء وحدت رويه و نظريات مشورتی در مورد محل اشتغال حِرف مدنظر، إشكالات موجود در طرح را بیان و تصویب و اجرای احتمالی طرح را سبب افزايش بهاء ارائه خدمات مشمول اين طرح، تورمی زا بودن طرح و افزایش قيمت أماكن تجاری و اداری، عدم وجود بستر و زيرساختهای لازم جهت اجرا اين طرح و کمبود واحدهای اداری از جمله اين ايرادات عنوان نمود.

ریاست کانون وکلای البرز در ادامه با یادآوری اساس قانون گذاری در مورد بند بیست و چهار ماده پنجاه و پنج قانون شهرداریها و ذکر حِرف خاص در این ماده قانونی به علت ذات غیرانتفاعی بودن اینگونه مشاغل که نمونه های آن ارایه خدمات معاضدتی و تسخیری از طرف وکلاء و پزشکان و کارشناسان در موارد خاص قانونی اعلام نمود. در ادامه نمايندگان حِرف مشمول طرح نقطه نظرات خود را در اين مورد عنوان و مشكلات و ايرادات وارده بر اين طرح را از ديدگاه خود ذکر کردند. اعضاء شورای عالی استان ها با تقدير از حركت پسنديده صورت گرفته از طرف كانون وكلای دادگستری البرز در جهت اين هم انديشی، بعد از استماع صحبتها و نظرات، ضمن تاکید بر نمایندگی عموم حِرف و مشاغل و نمایندگی آحاد مردم در شورای عالی استان ها، خواهان ارايه مكتوب اين ايرادات و مشكلات وارده بر طرح و هم چنين ارايه راهكار مناسب در اين مورد شدند. در خاتمه، حجتی با جمع بندی مطالب مطروحه و تأكيد بر تداوم اينگونه نشست ها، خواهان استرداد طرح مذکور به علت ایرادات اساسی موجود در طرح را خواستار شد.

طرح اصلاح بند چهارده ماده قانون شهرداری

منبع: سپیدار آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
775 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0