بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و انجمن صنفی مهندسان معمار در دفتر ریاست سازمان استان برگزار شد.

کد خبر: 971218021 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ اسفند ۹۷ - ۴:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و انجمن صنفی مهندسان معمار در دفتر ریاست سازمان استان برگزار شد.

بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط  به حوزه فعالیت مهندسین معمار

در این نشست، ابتدا دبیر انجمن صنفی مهندسان معمار گزارشی از اهداف، سیاست ‌ها و ماموریت انجمن ارائه نمود.
وی، خواستار پیگیری حقوقی و قانونی وضعیت دفاتر، شرکتها و گروههای صوری بدون مجوز از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان متولی امور صنفی جامعه مهندسی استان شد.
گرداوری معیارهای ارزشیابی برای سنجش آثار معماری و معرفی معماران و طراحان برجسته به جامعه و سازمانهای ذی ربط، برگزاری مسابقات و نمایشگاههای تخصصی و گردهمایی ها، انتشار مقالات و تحقیقات پژوهشی در حوزه معماری و شهرسازی، توجه به بحث اشتغال و کارآموزی مهندسان جوان، ارتقای کیفیت خدمات مهندسی و برگزاری دوره های آموزشی حضوری جهت ارتقاء دانش فنی مهندسان معمار، از جمله محورهای اصلی بحث و تبادل نظر در این نشست بود.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این نشست، ضمن استقبال از همکاری با انجمن صنفی مهندسان معمار در حوزه‌های پژوهش، آموزش و خدمات مهندسی، ارتقای بیش تر کیفیت خدمات مهندسان و ایجاد فرصتهای شغلی در بازار از طریق شیوه های نوین کسب و کار را از مهم‌ترین راه حلهای ممکن برای کسب سهم بیش تر جامعه مهندسی از بازار خدمات در این حوزه دانست.

بحث و بررسی در باره مهم‌ترین مسائل مربوط به حوزه فعالیت مهندسین معمار

سالاری، هم‌چنین مشارکت انجمن صنفی مهندسان معمار را در جهت حصول اهداف سازمان در حوزه معماری و شهرسازی خواستار شد.
در این جلسه، اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای انجمن صنفی مهندسان معمار به بیان دیدگاه‌ های خود در مورد ظرفیتها و محدودیتها و مسائل و مشکلات حوزه معماری و شهرسازی در استان یزد پرداختند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اسفند ۹۷
982 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0