تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی

شروع فعالیت نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه

دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه روز 4 شنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسوولان محلی افتتاح گردید.

کد خبر: 961118007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۱۱:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،دفتر نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه روز ۴ شنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسوولان محلی افتتاح گردید.مدیر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه

شروع فعالیت نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه

شروع فعالیت نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه

فعالیت نظام مهندسی ساختمان  شهرستان زاوه آغاز شد

مدیر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان زاوه در این مراسم، بیان داشت: این دفتر بعنوان بیست و سومین نمایندگی شهرستانهای استان خراسان و با پانزده عضو مهندس فعالیت خود را شروع کرده است.
عماد عدالتی هدف از راه اندازی دفتر را جذب مهندسان بومی دارای پروانه اشتغال بکار، اشتغالزایی برای مهندسان جوان و تسریع در ارایه خدمات فنی و مهندسی به مردم عنوان کرد و ادامه داد: اکنون در شهرستان زاوه در سال حدود بیست هزار متر مربع ساخت و ساز شهری صورت میگیرد و لذا استقرار چنین دفتر ضروری بنظر میرسید.
عدالتی هم چنین افزود: آشنایی شهروندان به ضرورت استفاده از مهندسان متخصص در حوزه ساخت و ساز، آموزش عمومی و نیز ترویج رعایت اصول و مقررات ملی ساختمان از دیگر اهداف ایجاد این دفتر است.
شهرستان زاوه تا آبان سال هشتاد و هفت، یکی از بخش ‌های شهرستان تربت حیدریه بود که در این تاریخ به شهرستان ارتقا یافت و مرکز این شهرستان، شهر دولت آباد است.
این شهرستان از شمال با شهرستان فریمان و شهرستان تربت جام، از غرب با شهرستان تربت حیدریه، از جنوب با شهرستان رشتخوار و خواف و از شرق با شهرستان تایباد و تربت جام همسایه‌ است.
وسعت این شهرستان ۲ هزار و چهارصد و سی و هفت کیلومتر مربع و از ۲ بخش مرکزی و سلیمانیه تشکیل شده که دولت آباد مرکز شهرستان با جمعیت شصت و هفت هزار و ششصد و نود و پنج نفر در فاصله صد و شصت و شش کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد و دارای هفتاد و دو روستا میباشد.
فاصله بین زاوه تا تربت حیدریه بیست و هشت کیلومتر است.
شهرستان دویست و بیست و پنج هزار نفری تربت حیدریه در صد و پنجاه کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
790 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0