موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان

نشست بازآفرینی شهری پایدار در وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استاندار زنجان، شهردار زنجان و مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار گردید.

کد خبر: 971125010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ بهمن ۹۷ - ۵:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،نشست بازآفرینی شهری پایدار در وزارت راه و شهرسازی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، استاندار زنجان، شهردار زنجان و مدیرکل راه وشهرسازی استان برگزار گردید.

موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان

موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان

موتور توسعه زنجان  با رونق بخش ساختمان

در این جلسه یحیی نصیرا، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به سابقه این سازمان در تولید مسکن و خدمات ارائه گردیده در زمینه طراحی، اجرا و نظارت بیان داشت: در حوزه احیا و نوسازی بافت ‌های فرسوده نباید از ظرفیت ‌های فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان غافل بود و صرفاً این موضوع را به انبوه‌سازان و گاهاً انبوه‌سازان غیربومی ارجاع داد چرا که سازمان نظام مهندسی ساختمان با گرایش ‌های مختلف تخصصی و با تمام توان موجود پای کار است.
وی گفت: ایمان داریم که موتور توسعه استان در رونق‌بخشی صنعت ساختمان بوده و کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار برای کارگران، مهندسان و فعالان این صنعت در استان را به ‌دنبال دارد.

موتور توسعه زنجان با رونق بخش ساختمان

نصیرا با اشاره به امکان اجرای یک نمونه پروژه از طرف مهندسان سازمان نظام مهندسی ساختمان به ‌عنوان پایلوت در کشور خواستار بهره‌مندی از تکنولوژی‌ های نوین در ارتقای بافت فرسوده به بافت با ارزش شده و گفت: این برنامه زمینه صدور تجربه به سایر استان‌ ها و نیز فراهم کردن پایه‌های صادرات خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها را به دنبال دارد و بهمین منظور ساماندهی افراد و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان را شروع کرده و در هفته ‌های آتی نشستی با مهندسان در مورد اخذ رتبه‌های توسعه‌گری، تسهیل‌گری و کارگزاری در سازمان استان برگزار می‌ گردد.

منبع: پیام ملت

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۷
573 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0