برگزاری آزمون دریافت پروانه اشتغال به مهندسی مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بیان داشت:

توسعه آموزش و برگزاری آزمون مجازی با حداکثر توان در دستور کار قرار گیرد

نشست مشترک دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با جهاد دانشگاهی تهران در رابطه با برگزاری آزمونهای مجازی با حضور حامد مانی فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و مهندس عزیزاله آشنا معاون آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و معاونان و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

کد خبر: 970210002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۷ - ۱۰:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست مشترک دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با جهاد دانشگاهی تهران در رابطه با برگزاری آزمونهای مجازی با حضور حامد مانی فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان و مهندس عزیزاله آشنا معاون آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران و معاونان و کارشناسان مربوطه برگزار گردید.

توسعه آموزش و برگزاری آزمون مجازی با حداکثر توان در دستور کار

توسعه آموزش و برگزاری آزمون مجازی با حداکثر توان در دستور کار

توسعه آموزش و برگزاری آزمون مجازی  با حداکثر توان در دستور کار قرار گیرد

در این نشست، حامد مانی فر مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری آزمونهای مجازی، عنوان کرد: با توجه به وجود زیر ساختهای مناسب اینترنتی در کشور و سهولت دسترسی آزمونهای مجازی برای تمامی افراد جامعه، لذا برگزاری آن دارای جایگاه مهم و ویژه ای است.
مانی فر در ادامه در رابطه با چگونگی و ساز و کار لازم برای برگزاری آزمون مجازی مبحث هفده مقررات ملی بیان کرد: لازم است که این آزمون نیز با حداکثر امکانات اینترنتی و زیر ساختهای ملی و با کم ترین حساسیت برگزار گردد و باید بانک سوالات آزمون مربوطه تقویت و به آن اضافه شود.
هم چنین مانی فر با تاکید بر توجه ویژه به محتوای مبحث هفده مقررات ملی ساختمان گفت: سوالات آزمون مبحث هفده مقررات ملی ساختمان باید در چارچوب محتوایی همان مبحث مربوطه طراحی شود.

توسعه آموزش و برگزاری آزمون مجازی با حداکثر توان در دستور کار

وی در خاتمه به تهیه محتوای آموزشی مبحث هفده از طرف جهاد دانشگاهی نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: اگر قرار باشد محتوایی تهیه شود، لازم است که اینکار با کمک کارشناسان دفتر مقررات ملی ساختمان انجام گیرد و هم چنین بگونه ای باید عمل شود که بازار رقابت آموزشی تقویت شده و با سازمان نظام مهندسی ساختمان هم تعامل و تفاهم لازم صورت گیرد تا این سازمان و جهاد دانشگاهی بتوانند در این امر موفق گردند

منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۷
729 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0