تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي

تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي در مورد فرآيند اجرايي كسر ظرفيت

با استناد به مصوبه نشست بیست و هشتم آبان ماه نود و هفت هيات مديره، نمايندگاني مشترك از اداره كل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي، گرداوری شيوه نامه قانوني، جهت تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي را شروع کردند.

کد خبر: 970910004 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۹۷ - ۱۱:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی،با استناد به مصوبه نشست بیست و هشتم آبان ماه نود و هفت هيات مديره، نمايندگاني مشترك از اداره كل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي خراسان رضوي، گرداوری شيوه نامه قانوني، جهت تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي را شروع کردند.

تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي

تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي

تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي  ناظران حقوقي در مورد فرآيند اجرايي كسر ظرفيت

 

بدين ترتيب، سازمان وظايف ذاتي خود را وفق قانون نظام مهندسي و كنترل ساختمان، رأسا انجام خواهد داد و دفاتر و شركتهاي عنوان شده بعنوان كاربر در فرآيند اجرايي و نرم افزاري كسر ظرفيت و ثبت سهميه مهندسين فعاليت خواهند کرد.
ضمناً در آينده نه چندان دور، فراخوان از طريق انجمن شركتهاي ناظران حقوقي و انجمن دفاتر مهندسي براي مورد فوق الذكر داده خواهد شد. لازم به ذكر است؛ دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي به صورت رندومي انتخاب و آموزشهاي لازم به آن ها داده شده است و به دنبال آن براي همه شركتها و دفاتري كه درخواست کنند و شرايط مورد نظر را داشته باشند؛ كلاس آموزشي برگزار و به طور پيوسته وارد حيطه كاربري فرايند اجرائي ظرفيت و ثبت سهميه مهندسين خواهند شد.

تعيين حدود اختيارات دفاتر مهندسي و شركتهاي ناظران حقوقي

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آذر ۹۷
1851 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0