تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت مهندس گرامی:

تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت

به جهت تسریع و سهولت امر در تخصیص درصدهای ظرفیت اشتغال بکار مهندسین دارای پروانه اشتغال، و هم‌چنین در اجراي بند یک ماده سیزده مبحث دوم مقررات ملي (نظامات اداري) در جهت تعيين ظرفیت اشتغال سال نود و هشت، در سامانه ارجاع نظارت، امکان تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال اعضاء در رشته هاي معماري، سازه ٬تاسيسات برقي و مكانيكي، بصورت آنلاین فراهم شده و آماده بهره برداری است.

کد خبر: 971225010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ - ۶:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به جهت تسریع و سهولت امر در تخصیص درصدهای ظرفیت اشتغال بکار مهندسین دارای پروانه اشتغال، و هم‌چنین در اجراي بند یک ماده سیزده مبحث دوم مقررات ملي (نظامات اداري) در جهت تعيين ظرفیت اشتغال سال نود و هشت، در سامانه ارجاع نظارت، امکان تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال اعضاء در رشته هاي معماري، سازه ٬تاسيسات برقي و مكانيكي، بصورت آنلاین فراهم شده و آماده بهره برداری است.

تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت

تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت

تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال  نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت

 

لذا خواهشمند است از تاریخ بیست و پنجم اسفند ماه نود و هفت تا تاریخ سی و یکم فروردبن ماه نود و هشت، جهت تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال نود و هشت به سامانه ارجاع نظارت مراجعه کنید.
لازم به ذکر است عدم تکمیل اين فرم به منزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در سال نود و هشت تلقي شده و هيچ ظرفیتی در اين بخش براي جنابعالي در نظر گرفته نخواهد شد.
اعضاي محترمي كه تمايل به فعاليت در دفاتر نمايندگي واقع درسطح استان دارند نيز ضمن مطالعه نظام نامه مربوط در سايت اين سازمان، بايستي با هماهنگي مبدأ و مقصد و داشتن شرایط، نسبت به جا به جايي عضويت یا مهمان اقدام کنند و درصد مورد نظر جهت انتقال به شعبه مهمان را نیز توسط سامانه اعلام فرمایند.
تعیین ظرفیت اشتغال در بازه بیست و پنجم اسفند ماه نود و هفت تا سی و یکم فروردین ماه نود و هشت، صد در صد سهمیه سال را به مهندس اختصاص میدهد و بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی» در بازه ی زمانی تعیین گردیده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می شود.
گفتنی است بعد از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال، فرم چاپ شده از سامانه را باید به سازمان یا دفاتر نمایندگی مربوطه تحویل دهند. توجه نمایید که فرم باید توسط مهندس ارائه شود و در محل سازمان یا دفاتر نمایندگی توسط مهندس مهر و امضا گردد.
لطفا پیش از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال سال نود و هشت فایل زیر را دریافت و با دقت مطالعه فرمایید:
دریافت فایل راهنما
لطفا قوانین زیر را نیز قبل از تعیین درصدهای ظرفیت اشتغال مطالعه فرمایید:
پذیرش قواعد حاکم بر سیستم تعیین ظرفیت طراحی و نظارت و مهمان
۱_ عدم تکمیل فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » بمنزله انصراف از انجام نظارت و طراحی در دوره ی کاری آتی تلقی شده و هيچ ظرفیتی در اين بخش براي جنابعالي در نظر گرفته نخواهد شد.
۲_ اعضايي كه صرفاً صلاحيت نظارت دارا هستند، نيز ميبايستي تمايل خود را به جهت انجام نظارت در دوره کاری آینده، با تکمیل فرم اعلام فرمایند.
۳- اعضایی که در نظر دارند صددرصد ظرفیت اشتغال خود را به طراحی اختصاص دهند به جهت درستی کنترل ظرفیت و کارکرد توسط سازمان، باید فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل فرمایند.
۴- با توجه حذف ماده پنج مبحث دوم مقررات ملی ساختمان، ضریب دفتر طراحی حذف شده و ظرفیت طراحی مطابق با درصد انتخابی تعیین ظرفیت اشتغال محاسبه می شود.

تعيين ظرفیت اشتغال طراحی و نظارت سال نود و هشت، توسط سامانه ارجاع نظارت

۵_ سازمان نظام مهندسي ساختمان استان طبق مواردی که در فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » تایید می شود، ظرفیت طراحی و نظارت دوره ی کاری آتی را مشخص کرده و مهندس حق هر گونه اعتراض را قبلاً از خود سلب و ساقط مي کند.
۶_در صورت عدم تکمیل فرم «تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » در بازه ی زمانی تعیین گردیده میزان ظرفیت کاری مهندس، از تاریخ تکمیل فرم برای وی منظور می شود.
۷_در صورت تایید نهایی فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » امکان ویرایش مجدد آن تا انتهای سال برای مهندس وجود ندارد.
۸_ بعد از تکمیل اطلاعات فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » جهت تعیین ظرفیت مهمان از گزینه « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » استفاده کنید.
۹_در صورت تخصیص ظرفیت به بخش نظارت، تکمیل فرم آماده به کاری در سامانه ارجاع نظارت نیز الزامی است.
۱۰_ « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » تنها یک بار امکان پذیر است.
۱۱-« تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » فقط در بازه زمانی مشخص شده امکان پذیر است.
۱۲_ پیش از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » هماهنگی لازم را با مسئول دفتر نمایندگی مورد نظر انجام داده و در صورت موافقت ضمنی دفتر نمایندگی نسبت به تعیین درصد ظرفیت مهمان اقدام نمایید.
۱۳_ بعد از « تعیین درصد ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی » درخواست شما توسط سازمان بررسی می گردد و در صورت موافقت دفتر نمایندگی مورد نظر عملیات تایید می شود در غیر اینصورت عملیات انتقال لغو می گردد.
۱۴_سازمان هیچگونه تعهدی در قبال تکمیل ظرفیت مهمان در دفاتر نمایندگی ندارد.
۱۵_ لازم به ذکر است ظرفیت مهمان تا انتهای سال قابل برگشت نیست.
۱۶_شرایط مهمان شدن در دفاتر نمایندگی:
الف_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه یک باشد میتواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ب_ اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه دو باشد میتواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه دو و سه انتقال دهد.
ج_اگر مهندس عضو اصلی دفتر درجه ۳ باشد میتواند درصدی از ظرفیت خود را به دفاتر درجه ۳ انتقال دهد.
۱۷- با توجه به اطلاعات کافی از بخشنامه شماره ۰۲/۱۰۰/۵۷۵۷۳ مورخ پنجم بهمن ماه نود و هفت، وزیر محترم در مورد تضاد منافع فرم « تعیین ظرفیت نظارت و طراحی » را تکمیل مینمایم.
۱۸-به مهندسانی که در مناطق محروم و مورد نیاز خدمات مهندسی که سازمان تایید نماید، خدمات رسانی کنند، افزایش ظرفیت تشویقی تعلق خواهد گرفت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اسفند ۹۷
849 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0