طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی نظام نامه یادگیری الکترونیکی طرح برگزاری کارگاه آموزشی

طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی نظام نامه یادگیری الکترونیکی در کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات

کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات در نشست اخیر خود درخواست شبکه کارآفرینی کشور در مورد دوره HSE را بررسی کرد تا در صورتیکه شبکه کارآفرینی بتواند مدارک معتبر مورد تایید وزارت کار را صادر کند، در مورد اطلاع رسانی و معرفی مدرسان با این شبکه همکاری می گردد.

کد خبر: 970809010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۱:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات در نشست اخیر خود درخواست شبکه کارآفرینی کشور در مورد دوره HSE را بررسی کرد تا در صورتیکه شبکه کارآفرینی بتواند مدارک معتبر مورد تایید وزارت کار را صادر کند، در مورد اطلاع رسانی و معرفی مدرسان با این شبکه همکاری می گردد.

طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی نظام نامه یادگیری الکترونیکی

طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی نظام نامه یادگیری الکترونیکی

طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی  نظام نامه یادگیری الکترونیکی در کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات

پیش بینی برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه با همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان و بررسی کیفی این دوره‌ آموزشی از دیگر مصوبات این کمیسیون بود.
کمیسیون عنوان شده همچنین در حوزه مناسب سازی و آموزشهای مربوطه، از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها خواست چنان چه دارای سوابق و یا فعالیتهایی در این زمینه میباشند بهمراه مستندات و سرفصلها و فیلمهای مربوطه (در صورت وجود) به شورای مرکزی ارسال کنند.
بررسی و گرداوری نظام نامه یادگیری الکترونیکی با حضور نمایندگانی از دفتر مقررات ملی ساختمان و دریافت و بررسی پیشنهادات سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در این نشست، محمدرضا جواهری تفتی _ دبیر اجرایی شورای مرکزی از اعضای کمیسیون خواست مطالب و پیشنهادات خود را که در صورت جلسات منعکس می گردد، تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

طرح برگزاری کارگاه آموزشی بتنهای ویژه و بررسی نظام نامه یادگیری الکترونیکی

به گفته جواهری، شورای مرکزی نیز در نشست های خود، گزارش کار کمیسیونها را طبق اولویت، بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد. لزوم ویدئو کنفرانسی شدن نشست ها بگونه ای که اعضا بتوانند در استان خود و در یک زمان مشخص با یک دیگر مذاکره کنند، از دیگر اقداماتی است که شورای مرکزی با جدیت پیگیر آن است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
697 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0