طراحی سامانه خدمات رفاهی مهندسان عضو سازمان سامانه خدمات رفاهی مهندسان

طراحی سامانه خدمات رفاهی مهندسان عضو سازمان

تمامی خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی در چارچوب یک سامانه در دسترس قرار میگیرد.

کد خبر: 190728007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ مرداد ۹۸ - ۱۲:۴۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تمامی خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی در چارچوب یک سامانه در دسترس قرار میگیرد.

طراحی سامانه خدمات رفاهی مهندسان عضو سازمان

طراحی سامانه خدمات رفاهی مهندسان عضو سازمان

طراحی سامانه خدمات رفاهی  مهندسان عضو سازمان

در نشستی که با حضور فرج الله رجبی، ریاست هیئت امنای صندوق مشترک و اعضای هیئت امنای این صندوق با تنی چند از صاحب نظران تشکیل گردید، انتظارات و نحوه عملکرد نرم افزار مجموعه خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی به بحث و بررسی گذاشته شد.

اسماعیلیان، مدیر عامل صندوق مشترک سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور، در گزارش خود بیان کرد: خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی که بطور مشخص میتوان از سبد بیمه ای مورد نیاز مهندسان نام برد، در این نشست، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بیمه های مورد نیاز  مهندسان شامل بیمه های عمومی هم چون بیمه تکمیل درمان، بیمه های ثالث خودرو، بیمه نامه های عمر و… و نیز بیمه نامه های تخصصی مرتبط با مسئولیت حرفه ای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از جمله بیمه نامه های مسولیت مهندسین طراح، ناظر و مجری است.

به گفته اسماعیلیان، طراحی سامانه خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی در ماههای اخیر در مرکز توجه صندوق مشترک قرار گرفته و با انجام شناسایی و دعوت از شرکتهای توانمند به منظور راه اندازی سامانه توسط کمیته ای بهمین منظور انجام شده است.

طراحی سامانه خدمات رفاهی مهندسان عضو سازمان

در نشستی که در محل شورای مرکزی برگزار شد یکی از این شرکتها به ارائه نظرات و امکانات مورد نظر خود پرداخت و در جمع بندی این جلسه، فرج الله رجبی، رییس هییت امنای صندوق اعلام کرد با اعمال  نظرات مطرح شده در نشست، سامانه مورد نظر علاوه بر دارا بودن کلیه خدمات رفاهی مورد نیاز جامعه مهندسی باید دارای ویژگی‌های اختصاصی برای جامعه مهندسی از جمله بخش ثبت کارنامه حرفه ای اعضا باشد تا بدین شکل وجه تمایزی با سامانه های موجود داشته باشد در پایان مقرر شد، موضوع پس از جمع بندی و اعمال نظرات اعضای نشست، توسط مجری طرح به نشست بعدی ارائه و مورد  بررسی تکمیلی قرار گیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ مرداد ۹۸
766 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0