تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مجتمع اقامتی سازمان

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در مشهد مقدس، دستور کار نشست اخیر هیئت مدیره سازمان

در هفتمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز شنبه بیست و چهارم آذر برگزار گردید، تعیین تکلیف مجتمع اقامتی مشهد به بحث و بررسی گذاشته شد.

کد خبر: 970925017 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ - ۴:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در هفتمین نشست هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که روز شنبه بیست و چهارم آذر برگزار گردید، تعیین تکلیف مجتمع اقامتی مشهد به بحث و بررسی گذاشته شد.

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد  در مشهد مقدس، دستور کار نشست اخیر هیئت مدیره سازمان

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در این نشست، مدیر امور رفاهی سازمان گزارش مصوری از سوابق و وضع موجود مجتمع ارائه کرد که در آن شرح هزینه–فایده مجتمع تشریح گردیده است.

وی در گزارش خود از لزوم ساخت پله فرار برای ساختمان یاد شده و پیگیری تغییر کاربری مجموعه، از مسکونی به هتل یاد کرده است.

در این جلسه، اعضای هیئت مدیره به تفصیل در مورد نحوه اداره مجتمع و انتخاب پیمانکار دارای صلاحیت، هزینه‌های استهلاک ساختمان و تغییر کاربری، اعضای استفاده کننده از مجتمع و هزینه ‌های بالاسری آن رایزنی کردند و ریاست سازمان در جمع بندی ادامه داد: از آن جا که کار سازمان هتلداری نیست مدیریت بهره برداری مجتمع اقامتی مشهد باید به افراد دارای صلاحیت سپرده گردد و سازمان علاوه بر پیگیری ساخت پله فرار و تغییر کاربری درباره فروش مجموعه و تبدیل آن به فضای با کارآمدی بهتر تصمیم گیری خواهد کرد.

در نشست اخیر هیئت مدیره، زحمتکش به اتفاق آرا بعنوان نماینده هیئت مدیره در امور رفاهی سازمان انتخاب و مقرر گردید، سبد رفاهی متنوعی برای قریب به اتفاق اعضای سازمان طراحی و مورد اقدام قرار گیرد.

تعیین تکلیف مجتمع اقامتی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

استعلام از شورای مرکزی سازمان در مورد برگزاری انتخابات گروههای تخصصی از دیگر تصمیمات هیئت مدیره سازمان بود.
در شروع نشست، سالاری یاد و خاطر شادروان رضوانفر نخستین رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد را گرامی داشت و گزارشی از فعالیتهای هفته گذشته سازمان و ملاقاتهای برون سازمانی ارائه کرد.
ریاست سازمان استان :همچنین از ایجاد واحد منابع انسانی در سازمان با هدف حفظ و جذب نیروهای کارآمد و جلب رضایت مردم طبق شیوه های علمی و حرفه ای خبر داد. در این جلسه، جواهری گزارشی از فعالیتهای اخیر شورای مرکزی از جمله عقدتفاهم نامه همکاری با کشور آلمان در زمینه های آموزشی و پیگیری هزینه های صدور شناسنامه فنی و ملکی ارائه کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۷
787 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0