آزمون نظام مهندسی با حضور بیش از دوهزار داوطلب در واحد بوشهر شهردار بوشهر

طرح تکریم ارباب رجوع سبب تحول نظام اداری کشور می شود

شهردار بوشهر گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع سبب تحول در کشور و نظام اداری می شود. ب،شهردار بوشهر در رابطه با ایمن سازی ساختمان ها اظهار داشت.:آنچه که در قالب وظیفه ی شهرداری و سازمان نظام مهندسی است اکنون صورت می گیرد،هر چند ما اعتقاد داریم وظیفه ی ساخت شهر بر عهده ی مسکن و شهرسازی است و شهرداری همانطور که از نامش پیداست صرفا وظیفه ی نگهداری از شهر را دارد.

کد خبر: 8015 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۹۵ - ۱۱:۰۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)شهردار بوشهر گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع سبب تحول در کشور و نظام اداری می شود. ،شهردار بوشهر در رابطه با ایمن سازی ساختمان ها اظهار داشت.:آنچه که در قالب وظیفه ی شهرداری و سازمان نظام مهندسی است اکنون صورت می گیرد،هر چند ما اعتقاد داریم وظیفه ی ساخت شهر بر عهده ی مسکن و شهرسازی است و شهرداری همانطور که از نامش پیداست صرفا وظیفه ی نگهداری از شهر را دارد.طرح تکریم ارباب رجوع سبب تحول نظام اداری کشور

طرح تکریم ارباب رجوع سبب تحول نظام اداری کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان بوشهر

طرح تکریم ارباب رجوع سبب تحول نظام اداری کشور

غلامعلی میگلی نژاد روند بوروکراسی های اداری در شهرستان بوشهر را مطلوب ارزیابی کرد و گفت:از آنجا که تاکید مجموعه مدیریت شهری در بوشهر همواره بر مشتری مداری است،در این بخش یک رضایت نسبی وجود دارد زیرا بر این اعتقادیم که طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع سبب تحول در کشور و نظام اداری است.

منبع: روزنامه ابتکار

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ بهمن ۹۵
1189 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0