با برگزاری اجلاس نظام مهندسی در گران ‌ترین هتل ایران موافق نبودم حامد مظاهریان

خط و نشان معاونت وزیر راه و شهر سازی برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

حامد مظاهریان، معاونت وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی، عدم تمکین ریاست سازمان نظام مهندسی به ابلاغیه های وزیر را سرپیچی از قانون دانست و این سازمان را نسبت به اقدام عملی دولت تهدید کرد.

کد خبر: 961122005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ بهمن ۹۶ - ۶:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مظاهریان، معاونت وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی، عدم تمکین ریاست سازمان نظام مهندسی به ابلاغیه های وزیر را سرپیچی از قانون دانست و این سازمان را نسبت به اقدام عملی دولت تهدید کرد.

خط و نشان معاونت وزیر راه برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

خط و نشان معاونت وزیر راه برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

معاونت وزیر راه و شهر سازی  برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشور خط و نشان کشید

در شرایطی که فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی در روزهای اخیر بر گفت و گو با عباس آخوندی در مورد دو بخش نامه اخیر تاکید کرده بود، بنظر میرسید در ورای این پیشنهاد، عقب نشینی وجود نداشت بلکه رجبی بیش تر خواهان آن بود که با وزارت خانه در جهت نیل کامل به منافع نظام مهندسی تفاهم کند.
بنا بر این مظاهریان در یادداشتی با اشاره به مقاومت ریاست سازمان نظام مهندسی کشور و دستور به عدم اجرای دو ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان ساخت: “تقسیم بندی بخش نامه های ابلاغی دولت به دو دسته “قانونی” و “غیرقانونی” در واقع همان “تامین کننده منافع من یا ما” و “مخل منافع من یا ما” است که سبب تمسخرگرفتن عقلانیت و منطق را فراهم کرده و افق هرگونه همکاری و توافق اجتماعی را تیره و تار خواهد کرد”.

خط و نشان معاونت وزیر راه برای ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

معاونت وزیر راه و شهر سازی هم چنین یاد آور شد: “دولت نمی بایست درگیر مباحثات نامه نگارانه شده و باید برای آن چه در مصلحت جامعه میداند اقدام عملی کند”.

منبع : آفتاب نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ بهمن ۹۶
767 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0