تأکید معاون استاندار تهران بر تشدید روند نظارت بر ساخت‌و‌سازها در رباط‌کریم مدیرکل امور شهری استانداری تهران

تأکید معاون استاندار تهران بر تشدید روند نظارت بر ساخت‌و‌سازها در رباط‌کریم

مدیرکل امور شهری استانداری تهران با انتقاد از عملکرد نظام مهندسی شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: روند نظارت بر استحکام بناها و اصول معماری در رباط کریم باید از طرف مهندسان و ناظران شهرداری تشدید گردد.

کد خبر: 191015016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مهر ۹۸ - ۵:۳۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل امور شهری استانداری تهران با انتقاد از عملکرد نظام مهندسی شهرستان رباط‌کریم بیان کرد: روند نظارت بر استحکام بناها و اصول معماری در رباط کریم باید از طرف مهندسان و ناظران شهرداری تشدید گردد.

تأکید معاون استاندار تهران بر تشدید روند نظارت بر ساخت‌و‌سازها در رباط‌کریم

تأکید معاون استاندار تهران بر تشدید روند نظارت بر ساخت‌و‌سازها در رباط‌کریم

تأکید معاون استاندار تهران  بر تشدید روند نظارت بر ساخت‌و‌سازها در رباط‌کریم

رحیم سلیمانی‌راد امروز در آیین معارفه شهردار جدید رباط‌کریم با اشاره به هزینه‌کرد درست ارزش افزوده توسط شهرداران و دهیاران، عنوان کرد: در ۵ ماه اول امسال یازده میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل ارزش افزوده به شهرداری ‌های شهرستان ‌های استان تهران پرداخت شده است.

سلیمانی‌راد، هم‌چنین به پرداخت هزار و پانصد میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در سال گذشته به شهرداری‌ ها استان تهران اشاره کرد و گفت: سی درصد از اعتبارات ارزش افزوده برای توسعه شهرها و روستاها توسط دولت پرداخت می‌گردد که یکی از بزرگ ‌ترین خدمت ‌های دولت برای توسعه و آبادانی است.

وی افزود: زمینه‌های ایجاد شهری خوب و ایمن با ساخت و سازهای اصولی و توجه ویژه به سیما و منظر شهری توسط هنرمندان فراهم می‌گردد از این‌رو نقاط منفصل و کم‌برخوردار شهرها باید در اولویت توسعه و آبادانی قرار گیرند.

مدیرکل امور شهری استانداری تهران، سپس با تأکید بر مسائل فرهنگی و حقوق شهروندی از سوی شهرداران تصریح کرد: شوراهای شهر به فلسفه وجودی خود در نظارت عمل کنند و در امور اجرایی شهرداران دخالتی نداشته باشند.

سلیمانی‌راد، با انتقاد از عملکرد نظام مهندسی شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: باید در ساخت و سازها توجه به استحکام بناها و اصول معماری از طرف مهندسان و ناظران شهرداری بر ضوابط ساخت و ساز تشدید گردد.

وی در خاتمه یاد آور شد: وضعیت حمل و نقل عمومی و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان رباط‌کریم نامطلوب است و این آمادگی وجود دارد تا اعتبارات و تسهیلات موردنیاز در بخش حمل و نقل عمومی در اختیار شهرداران قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ مهر ۹۸
456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0