ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت

ریاست واحد تفت دبیر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گردید

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت با اکثریت قاطع آرا بعنوان دبیر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور انتخاب گردید.

کد خبر: 970105003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ فروردین ۹۷ - ۱۲:۱۷ ب.ظ

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت با اکثریت قاطع آرا بعنوان دبیر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور انتخاب گردید.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت

ریاست واحد تفت دبیر شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی  ساختمان گردید

در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، بیست و پنج نفر عضوهای شورای مرکزی این سازمان در دویست و بیست و سومین جلسه خود برای انتخاب اعضای هیات رئیسه این شورا با اکثریت بیست و یک رای به دکتر محمدرضا جواهری برای تصدی سمت دبیر اجرایی اول سازمان رای مثبت دادند که این اکثریت هشتاد و چهار درصدی آرا برای این سمت در تاریخ فعالیت شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بی سابقه است.
محمدرضا جواهری تفتی تا بحال در دو دوره عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و در حال حاضر بطور همزمان، عضو کمیسیونهای عمران و آموزش و پژوهش این سازمان است.
دبیر اجرایی اول شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی در برنامه ریزی و فراهم آوردن زمینه های اجرای اهداف و خط مشیهای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با جلب مشارکت سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها و بررسی مسائل مشترک این سازمانها فعالیت میکند.
مذاکره و مشاوره با مراجع ملی و محلی برای ایجاد زمینه های مناسب انجام وظایف ارکان سازمان در امور برنامه ریزی، مدیریت، اجرا و کنترل طرحهای ساختمانی و شهرسازی از دیگر زمینه هایی است که دبیر اجرایی اول سازمان در آن ها نقش دارد.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد تفت

همکاری با وزارت راه و شهرسازی در نظارت بر عملکرد نظام مهندسی استان ها، مذاکره و مشاوره با مراجع قضایی در مورد اجرای مواد قانون مرتبط با امور قضایی و انتظامی، حمایت اجتماعی از عضوهای نظام مهندسی استان ‌ها و مشارکت در برگزاری کنفرانسها و همایش های تخصصی در سطوح ملی و بین المللی از دیگر وظایفی است که دبیر اجرایی در تحقق آن ها مساعدت می‌ کند.
طبق قانون سازمان نظام مهندسی ساختمان و کنترل ساختمان، شورای مرکزی این سازمان در تهران مستقر و متشکل از بیست و پنج نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی البدل است. این شورا دارای هیات رئیسه ای متشکل از یک رئیس و دبیران اجرایی او و دوم و دو منشی است که با اکثریت آرا به ‌صورت سالیانه از میان اعضای اصلی شورای مرکزی انتخاب میگردند.
منبع : خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ فروردین ۹۷
1091 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0