ارتباط عمیق مسائل عمرانی و فرهنگی معاون عمرانی استاندار قزوین بیان کرد:

ارتباط عمیق مسائل عمرانی و فرهنگی

معاون عمرانی استاندار گفت: تمامی موضوعات و نشست هایی که برگزار می گردد به نوعی فرهنگ را نیز شامل می گردد و نمی‌توان موضوعات فرهنگی و عمرانی را از هم مجزا کرد.

کد خبر: 980302007 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ خرداد ۹۸ - ۱:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون عمرانی استاندار گفت: تمامی موضوعات و نشست هایی که برگزار می گردد به نوعی فرهنگ را نیز شامل می گردد و نمی‌توان موضوعات فرهنگی و عمرانی را از هم مجزا کرد.

ارتباط عمیق مسائل عمرانی و فرهنگی

ارتباط عمیق مسائل عمرانی و فرهنگی

مسائل عمرانی و فرهنگی از یک‌دیگر  تفکیک ناپذیز هستند

قره زاد در نشست با اعضای کمیسیون فرهنگ و هنر سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به وسعت دامنه فرهنگ، اظهار داشت: کلیه موضوعات و نشست هایی که برگزار می گردد به نوعی فرهنگ را نیز شامل می گردد و نمی‌توان موضوعات فرهنگی و عمرانی را از هم مجزا کرد.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه داد: ورود اعضای سازمان به مباحث فرهنگی میتواند نقشی تاثیرگذار در کلیه زمینه ها که به نوعی تحت تاثیر فرهنگ هستند، هم چون مسائل ترافیکی، تولید پسماند، استفاده بهینه از انرژی و غیره داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار قزوین، با اشاره به این که مبلغ هنگفتی از هزینه های شهرداری صرف ساماندهی پسماندها می گردد، خاطر نشان ساخت: کمیسیون فرهنگ و هنر میتواند در قالب باز آفرینی شهری با توجیه اقتصادی، محله ای را بعنوان جامعه هدف فرهنگسازی در نظر گرفته و روی مسائلی چون، تفکیک پسمانداز مبدا، تولید پسماند کم تر، مسائل ترافیکی و زیباسازی شهری آن محله اقدام کند.

ارتباط عمیق مسائل عمرانی و فرهنگی

فرخ زاد یاد آور شد: استان قزوین فقط شهر قزوین نیست و در برنامه ریزیها می بایست سایر شهرها و روستاهای استان را نیز در نظر گرفت.

منبع: سبز البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۸
510 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0