اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین های پلاک دار در اردبیل مسعود آسیابی‌زاده

اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین های پلاک دار در اردبیل

مسعود آسیابی‌زاده روز 4 شنبه در نشست ستاد سوخت ماشین‌آلات کشاورزی استان گفت: در صورت مراجعه مالکان ماشین ‌های کشاورزی فاقد پلاک برای تشکیل پرونده شماره‌گذاری هیچ‌ گونه کاهشی در سهمیه سوخت آن ها اعمال نخواهد شد

کد خبر: 190918007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ - ۳:۴۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،مسعود آسیابی‌زاده روز ۴ شنبه در نشست ستاد سوخت ماشین‌آلات کشاورزی استان گفت: در صورت مراجعه مالکان ماشین ‌های کشاورزی فاقد پلاک برای تشکیل پرونده شماره‌گذاری هیچ‌ گونه کاهشی در سهمیه سوخت آن ها اعمال نخواهد شد.

اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین های پلاک دار در اردبیل

اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین های پلاک دار در اردبیل

تراکتور و کمباین ‌های پلاک‌دار  در اردبیل سوخت می ‌گیرند

آسیابی زاده بیان کرد: طبق قرارداد همکاری سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، از نیمه دوم سال جاری دفاتر و نمایندگی ‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در شهرستان ‌ها و بخش ‌های تابعه استان با همکاری مدیریت ‌های جهاد کشاورزی شهرستان ‌های تابعه و در صورت درخواست کشاورز نسبت به پی‌گیری مراحل اخذ حواله سوخت تخصیصی برای ماشین‌ های کشاورزی اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: هم‌چنین طبق تکلیف سازمان جهاد کشاورزی برای همکاری با نیروی انتظامی در پی‌گیری شماره‌گذاری تمام ماشین ‌های کشاورزی فعال استان و محدودیت در تخصیص سوخت به ماشین‌ های کشاورزی بدون پلاک انتظامی، از اول مهرماه امسال، اعطای سوخت به آن دسته از ماشین ‌های کشاورزی فاقد پلاک انتظامی که نسبت به تشکیل پرونده برای شماره‌گذاری اقدام نکرده‌اند، به میزان بیست در صد کاهش می‌یابد.

به گفته آسیابی زاده، این روند کاهش بیست درصدی سوخت به صورت پلکانی و در مقاطع ۳ ماهه برای ماشین ‌های کشاورزی بدون پلاک انتظامی تا شماره‌گذاری تمام ماشین‌ های کشاورزی استان اجرا خواهد شد.

اختصاص سوخت به تراکتور و کمباین های پلاک دار در اردبیل

نوسازی ناوگان مکانیزاسیون استان اردبیل با جدیت دنبال می ‌گردد و مسئولان جهاد کشاورزی تلاش می ‌کنند از به کارگیری تراکتورها به ویژه کمباین ‌های فرسوده و قدیمی و از رده خارج شده که میزان ریزش بالایی در برداشت محصول دارند، پرهیز کرده و به جای آن با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی با عاملیت بانک کشاورزی دستگاه ‌ها و ماشین‌آلات به روز و مجهز را جایگزین کنند.

استان اردبیل دارای دویست و بیست و پنج هزار هکتار اراضی آبی، پانصد و پانزده هزار هکتار اراضی دیم و سی و هشت هزار هکتار اراضی باغی است که سالانه بیش ۴.۵ میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی را تولید می‌ کند.

این استان در تولید بسیاری از ارقام از جمله رتبه اول تولید عدس، رتبه اول تولید کلزا، رتبه دوم تولید سیب‌زمینی، رتبه سوم تولید عسل، رتبه پنجم تولید چغندر قند، رتبه هفتم تولید حبوبات و رتبه هفتم تولید گندم و جو را دارد.

منبع: جماران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۸
1147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0