اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت عقد تفاهم نامه با سازمان عقد تفاهم نامه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان

اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خراسان جنوبی جهت عقد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

بیکیان مدیریت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در دیدار با ریاست سازمان آمادگی این شرکت را جهت بستن تفاهم نامه در حوزه های مختلف از جمله آموزش اعلام کرد.

کد خبر: 961111009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ - ۱:۰۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی، بیکیان مدیریت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در دیدار با ریاست سازمان آمادگی این شرکت را جهت بستن تفاهم نامه در حوزه های مختلف از جمله آموزش اعلام کرد.اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت عقد تفاهم نامه با سازمان

اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت عقد تفاهم نامه با سازمان

اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت عقد تفاهم نامه با سازمان

اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک  استان خراسان جنوبی جهت عقد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

این آزمایشگاه با هدف استفاده از توانایی‌ های علمی و فنی و توسعه همکاری‌ های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و امور رفاهی و تبادل اطلاعات و بهره‌ گیری متقابل از ظرفیت ‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات، در حد امکانات طرفین در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بمنظور برطرف کردن نیازهای متقابل عقد تفاهم‌ نامه مذکور را خواستار شد.
توکلی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای اهداف سازمان و آزمایشگاه مکانیک خاک و جهت بهره‌ مندی مستمر و نهادمند از خردجمعی خواهد بود و این ارتباط و همکاری فی مابین می‌ تواند به ارتقا کمی و کیفی هدف ‌ها و برنامه‌ های مشترک کمک رساند.
هم چنین تعمیق توسعه و ارتقاء زمینه‌های همکاری مشترک، بهره‌ مندی از ظرفیت ‌های موجود، افزایش تعامل‌ های دوجانبه، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه ‌های مخاطب و اتخاذ سیاست ‌ها، برنامه‌ ها، اقدامات موثر و کارآمد با بهره ‌گیری از توانایی ‌های طرفین و هم چنین ایجاد ارتباط و تبادل امکانات علمی و پژوهشی این تفاهم زمینه‌ های مناسبی برای استحکام ارتباط دو سازمان است.

اعلام امادگی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جهت عقد تفاهم نامه با سازمان

هم چنین دو طرف در حوزه پژوهشی می ‌توانند از توان علمی یک دیگر استفاده کرده و پروژه‌ های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز را تعریف و اجرا کنند. برگزاری گردهمایی های علمی و تحقیقاتی مشترک و انجام بازدیدهای علمی نیز از دیگر فعالیت‌ های مشترک دو سازمان است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

شاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ بهمن ۹۶
1073 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0