اعلام حمایت سازمان از تولید و عرضه مصالح استاندارد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از تولید و عرضه مصالح استاندارد

در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار و برخی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در شهرستان نمین، بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان تاکید شد.

کد خبر: 970822007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ آبان ۹۷ - ۲:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار و برخی از تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در شهرستان نمین، بر ضرورت حمایت از تولید کنندگان تاکید شد.

اعلام حمایت سازمان از تولید و عرضه مصالح استاندارد

اعلام حمایت سازمان از تولید و عرضه مصالح استاندارد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  اردبیل  از تولید و عرضه مصالح استاندارد حمایت کرد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این جلسه، ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان، بیان کرد: برای تحقق شعار سال باید گام های ویژه ای در حمایت از تولیدکنندگان داخلی برداشته شود و تولید کنندگان نیز باید در مسیر استانداردسازی محصولات خود اهتمام جدی داشته باشند چرا که تولید محصول بدون استاندارد، آسیب جدی بر سرمایه ملی وارد میسازد.
صالحی عالی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به عنوان فنی ترین دستگاه نظارتی و اجرایی حوزه ساخت و ساز، اقدامات حمایتی خود را از مصالح استاندارد بومی گسترش خواهد داد و مدیران کارخانه های تولید مصالح ساختمانی باید با تکیه بر این حمایت کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند.

اعلام حمایت سازمان از تولید و عرضه مصالح استاندارد

فرماندار نمین نیز ضمن تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره سازمان در این جلسه، حمایت نظام مهندسی از کارخانه های تولید مصالح ساختمانی را مهم و اثربخش دانست و بر ارتباط بیش از پیش تولیدکنندگان با سازمان تاکید کرد.
اعضای هیات مدیره سازمان بهمراه فرماندار از چند کارخانه تولیدی مصالح ساختمانی بازدید کردند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۷
784 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0