اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان برای یاری به سیل زدگان آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان

اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان برای یاری به سیل زدگان

در پی وقوع سیل ویرانگر در استان گلستان، سازمان نظام مهندسی گیلان با صدور اطلاعیه ای برای کمک به سیل‌زدگان این استان اعلام آمادگی نمود.

کد خبر: 980105001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ - ۵:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در پی وقوع سیل ویرانگر در استان گلستان، سازمان نظام مهندسی گیلان با صدور اطلاعیه ای برای کمک به سیل‌زدگان این استان اعلام آمادگی نمود.

اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان برای یاری به سیل زدگان

اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان برای یاری به سیل زدگان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان برای یاری به سیل زدگان اعلام آمادگی نمود

در این اطلاعیه، آمده است: وقوع سیل شدید در استان گلستان در روزهای آغازین سال نود و هشت، شیرینی نوروز را به کام هم‌وطنان عزیز تلخ کرده، سازمان نظام مهندسی گیلان ضمن اظهار تاسف از وقوع این حادثه و هم‌دردی با مردم آسیب دیده آمادگی خود را جهت کمک به مناطق خسارت دیده اعلام میدارد.
هم‌چنین براساس هماهنگی بعمل آمده با سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، اعضای سازمان نظام مهندسی گیلان میتوانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۱۹۰۰۰۸۴۲۵ بانک ملت شعبه ناهارخوران شمالی گرگان به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان واریز نمایند.
سازمان نظام مهندسی استان گیلان افزون بر بیست و یک هزار نفر عضو دارد که این اعضاء در رشته های هفت‌گانه عمران، معماری، برق، مکانیک، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک فعالیت دارند.
بارش شدید باران بیست و هشتم و بیست و نهم اسفندماه گذشته در شرق استان گلستان، سبب سر ریز شدن سد گلستان واقع در پانزده کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان گردید.

اعلام آمادگی سازمان نظام مهندسی گیلان برای یاری به سیل زدگان

با شروع فعالیت سامانه سرد و بارشی، بیش از سیصد میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱٫۵ متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان دو و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به علت حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
استان مازندران نیز هفته گذشته دچار سیل گردید.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ فروردین ۹۸
540 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0