آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی مهدی شایان، عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور

آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: شورای فعلی نظام مهندسی کشور تا آذرماه سال جاری مهلت دارند فعالیت کنند

کد خبر: 190718014 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ تیر ۹۸ - ۵:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بیان کرد: شورای فعلی نظام مهندسی کشور تا آذرماه سال جاری مهلت دارند فعالیت کنند.

آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی

آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی

آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی  نظام مهندسی

مهدی شایان، عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور در حاشیه آیین اختتامیه بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام مهندسی کشور، با عنوان این که شورای مرکزی دوره گذشته تا آذرماه و تا زمان اعتبار احکام قبلی خود که از وزیر راه و شهرسازی دریافت کرده اند بکار خود ادامه می‌دهند، بیان کرد: در انتخابات روز گذشته تعداد شصت و چهار نفر که دوبرابر تعداد حائزین شرایط هستند انتخاب و به وزیر راه معرفی شدند.

شایان تصریح کرد: وزیر راه از میان این شصت و چهار نفر سی و دو نفر را بعنوان اعضای نهایی شورای مرکزی انتخاب میکند و بعد از فرایند انتخاب و صدور احکام و اعتبارنامه اعضا؛ ۳ نفر از طرف شورای مرکزی به مقام عالی وزارت معرفی می ‌شوند.

آذر ماه امسال پایان فعالیت شورای فعلی نظام مهندسی

وی گفت: وزیر راه یک نفر را برای دریافت اعتبارنامه ریاست سازمان نظام مهندسی به رییس جمهوری معرفی میکند.

هیئت رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی کشور با عنوان این که این فرایند تا آذرماه امسال ادامه خواهد داشت، افزود: کاندیدا‌های این دوره از انتخابات شورای مرکزی از هفت رشته مهندسی تشکیل شده است که بیش ترین شرکت کنندگان آن مربوط به رشته عمران بودند.

شایان در خاتمه یاد آور شد: ارتقای توانمندی حرفه‌ای اعضا، ارتقای تعالی سازمان‌ های نظام مهندسی و توسعه و ترویج مقررات ملی ساختمان از جمله اهداف اصلی سازمان نظام مهندسی کشور در دور جدید است که شورای مرکزی هشتم باید برنامه ریزی ویژه‌ای در این راستا داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۸
540 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0