آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار گرامیداشت روز کار و کارگر

آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار

در آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار، فیروزیان گفت: هدف از برگزاری گردهمایی روز کار و کارگر در شهرستان ها، ارتباط بین بدنه اجرایی صنعت ساختمان و دفاتر نمایندگی بوده است

کد خبر: 980307012 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ - ۶:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،در آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار، فیروزیان گفت: هدف از برگزاری گردهمایی روز کار و کارگر در شهرستان ها، ارتباط بین بدنه اجرایی صنعت ساختمان و دفاتر نمایندگی بوده است

آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار

آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار

آیین گرامیداشت روز کار و  کارگر دفتر جویبار

 

آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران ساختمانی با حضور محمد فیروزیان خزانه دار سازمان، اسد فرماندار محترم شهرستان جویبار، مدانلو بخشدار، قاسمی شهردار کوهی خیل، ابراهیمی ریاست محترم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و جمعی از مهندسان و کارگران ساختمانی در محل دفتر نمایندگی برگزار شد.

در ابتدا ولی طبرستانی، ریاست دفتر نمایندگی ضمن عرض تبریک بمناسبت روز جهانی کارگر گفت: پیشرفت هر شهری در بخش مسکن که نماد و هویت هر شهری است به دست کارگران توانمند اتفاق می افتد و حضور کارگران است که سبب رشد و شکوفایی شهرها میشود.

در ادامه محمد فیروزیان، ضمن عرض تبریک هفته کار و کارگر و تشکر از حضور مسئولین شهرستانی تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یک سازمان مردم نهاد در راستای اهداف و در راستای حفظ شان و منزلت دفاتر نمایندگی برگزاری مراسم روز کارگر را در دفاتر نمایندگی برگزار کرد. هدف از برگزاری این گردهمایی در شهرستان ها، ایجاد رابطه قوی بین بدنه اجرایی صنعت ساختمان با حوزه فنی که سازمان نظام مهندسی ساختمان است، عنوان داشت.

فیروزیان ادامه داد: اعتلای سازمان نظام مهندسی بدون دستان پرتوان کارگرانی که در این حوزه فعالیت میکنند امکان پذیر نیست. هر چقدر که ما در کار مهندسی و طراحی قوی باشیم در عمل دستانی را نیاز داریم که این طرحها را اجرا کنند.

وی، در حوزه ایمنی نیز نکاتی را تصریح کرد: چهل و هشت درصد حوادث کار در کشور در صنعت ساختمان رخ میدهد؛ در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سال‌های گذشته زمینه آموزش حدود ۱۱ هزار نفر را در بخش ایمنی فراهم کرد.

آیین گرامیداشت روز کار و کارگر دفتر جویبار

خزانه دار سازمان در پایان اظهارات خود گفت: ساختمان سرمایه ملی است ما باید دست به دست هم دهیم و ساختمانهایی بسازیم تا ضمن حفظ سرمایه های ملی، مردم با آرامش خیال در آن ها سکنی گزینند.

فیروزیان در خاتمه، از زحمات هیات رئیسه و پرسنل دفتر نمایندگی جهت برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه آیین، ابراهیمی ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری این آیین ضمن اشاره به حوادث ناشی از کار در سالهای نود و شش و نود و هفت بیان کرد که ما باید در حوزه آموزش و ایمنی بجایی برسیم که شاهد هیچ حادثه ای در کارگاههای ساختمانی نباشیم.

در ادامه وی، از همکاری همه جانبه دفتر نمایندگی در زمینه بازدید های دوره ای ایمنی با اداره کار قدردانی کرد.

در خاتمه آیین، با اهدای هدایایی از کارگران برتر ساختمانی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ خرداد ۹۸
526 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0