استان فارس

سازمان نظام مهندسی فارس: حذف عوامل فنی در ساختمان سازی، خسارت های جبران ناپذیری دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: حذف عوامل فنی درساختمان سازی خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد و تهدیدی جدی برای جان و مال مردم خواهد بود.

کد خبر: 4558 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ - ۵:۵۶ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، خسارت های حذف عوامل فنی در ساختمان سازی رئیس سازمان نظام مهندسیساختمان استان فارسگفت: حذف عوامل فنی درساختمان سازی خسارت های جبران ناپذیری در پی دارد و تهدیدی جدی برای جان و مال مردم خواهد بود.

خسارت های حذف عوامل فنی در ساختمان سازی

ساختمان سازی

خسارت های حذف عوامل فنی در ساختمان سازی

رعایت ضوابط فنی و ایمن سازی ساختمان را از دغدغه های اصلی سازمان نظام مهندسیدانست و افزود: در یک ماه گذشته در استان فارس شاهد چندین مورد تخریب ساختمان بودیم که این امر به دلیل نبود نظارت افراد صلاحیت دار انجام شد.
وی ادامه داد: وقوع چنین اتفاقاتی این زنگ خطر را به صدا در می آورد که کار باید به دست افراد دارای صلاحیت و تخصص انجام شود.
او اظهار کرد: مردم به عنوان بهره برداران نهایی باید بدانند که خدمات مهندسی نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای حفظ جان و مال آنهاست و یک فرصت محسوب می شود و اینکه با حذف عوامل فنی در ساخت و ساز باید منتظر حوادث ناگوار باشیم.
نامورچی گفت: اگر قرار باشد سازنده ذی صلاح نباشد باید منتظر حذف کنترل مصالح استاندارد، حذف کارگران ماهر و دارای کارت مهارت، حذف ایمنی در ساختمان و حذف شناسنامه فنی ملک باشیم اما در مقابل حضور سازنده ذی صلاح به افزایش عمر مفید ساختمان، افزایش ایمنی ساختمان و افزایش امنیت جانی ساکنان کمک خواهد کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی  ساختمان فارس بیان کرد: مباحث مقررات ملی ساختمان در بخش های مختلف پیش بینی شده که بخش قابل توجهی از آن در فارس و شیراز اجرا می شود و نسبت به دیگر شهرها واستان های کشور در این زمینه پیشرو هستیم

خسارت های حذف عوامل فنی در ساختمان سازی

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۵
1145 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0