تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران انتخابات دومین سال هیات رئیسه سازمان

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

انتخابات دومین سال هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل طبق اطلاع رسانی قبلی و دستورجلسه مشخص و با حضور تمامی اعضای هیات مدیره، بازرسان سازمان و هم‌چنین مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان در فضایی آرام و محترمانه در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان برگزار شد.

کد خبر: 191109002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آبان ۹۸ - ۹:۱۲ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،انتخابات دومین سال هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل طبق اطلاع رسانی قبلی و دستورجلسه مشخص و با حضور تمامی اعضای هیات مدیره، بازرسان سازمان و هم‌چنین مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان در فضایی آرام و محترمانه در محل سالن جلسات هیات مدیره سازمان برگزار شد.

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

تبلور همدلی، همراهی و خصایص  متعالی در انتخابات روشنفکران

انتخابات یازدهم آبان ماه نود و هشت هیات رییسه سازمان، نخستین نشست انتخاباتی آنلاین هیات رییسه در طول تاریخ نظام مهندسی اردبیل نام گرفت و حضور کلیه اعضای هیات مدیره در زمان مقرر بار دیگر شان و منزلت مهندسی و تفکر سطح بالای مدیران تحصیل کرده را نمایان کرد.

یازدهم آبان، میرمحمد سیدهاشمی بعنوان رییس، جعفر لطفی بعنوان نایب رئیس اول، مهدی خانمحمدیان مقدم بعنوان نایب رئیس دوم و طاهر کیافر بعنوان دبیر هیات مدیره انتخاب شدند تا تصمیمات کلیدی هیات مدیره سازمان در قالبی نو و با ظرفیتی جدید پی‌گیری و اجرایی گردد.

هر یک از اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بعد از برگزاری انتخابات هیأت رییسه ضمن تبریک به منتخبان جدید و تقدیر از هیات رییسه قبل، با اشاره به سابقه مدیریتی درخشان سازمانی و دانشگاهی میرمحمد سیدهاشمی در سالهای گذشته، همراهی با رییس جدید و همدلی با هیات رییسه سازمان را برای پیشبرد اهداف سازمانی مورد تاکید قرار دادند.

میرمحمد سیدهاشمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل، ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیأت مدیره سازمان، از زحمات هیات رییسه سال اول تقدیر کرد و همراهی و همدلی اعضای هیات مدیره و مشارکت اعضای سازمان را در تحقق اهداف سازمانی ضروری عنوان کرد.

وی توجه به قانون، اصلاح ساختار سازمانی و هم‌چنین استفاده از ظرفیت علمی، فکری و اجرایی جامعه مهندسی را در تصمیم‌گیری های کلان سازمانی و در جهت ارائه خدمات مطلوب، بعنوان یک الزام و خط مشی برای هیات رییسه جدید عنوان کرد.

تبلور همدلی، همراهی و خصایص متعالی در انتخابات روشنفکران

کافی، مدیر حراست اداره کل راه و شهرسازی استان و اردبیل ضمن تبریک به منتخبان جدید و اشاره به مسئولیت سنگین آن ها در قبال خواسته های بحق اعضا، لزوم دقت و تسریع در انجام امور محقق نشده سازمان را مهم و همراهی همه اعضای هیات مدیره را در تحقق امور ضروری بیان کرد.

در ادامه شاهین خدامرادزاده، از طرف هیات رییسه جدید سازمان بعنوان خزانه دار سال دوم پیشنهاد و با رای مطلق هیات مدیره انتخاب و خدامرادزاده از قبولی این مسئولیت انصراف داده و فرید صالحی عالی را به عنوان عضو پیشکسوت و با تجربه جهت تقبل این سمت پیشنهاد کرد که ضمن تایید پیشنهاد ارایه شده توسط هیات مدیره، اوج فرهیختگی و همدلی اعضای هیات مدیره سازمان به اثبات رسید.

به طور حتم در نشست برگزار شده همدلی، همراهی و خصایص متعالی جامعه آگاه، روشنفکر و فرهیخته متبلور بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۹۸
619 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0