انتقاد از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه در مناطق زلزله‌ زده استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌ زده، عنوان داشت:

انتقاد از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه در مناطق زلزله‌ زده

 هوشنگ بازوند عنوان کرد: ما از عملکردی نظام مهندسی در مناطق زلزله زده گلایه مندیم و روند اجرایی کار نظام مهندسی کرمانشاه بررسی میگردد.

کد خبر: 961210008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۹۶ - ۷:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  هوشنگ بازوند عنوان کرد: ما از عملکردی نظام مهندسی در مناطق زلزله زده گلایه مندیم و روند اجرایی کار نظام مهندسی کرمانشاه بررسی میگردد.

انتقاد از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه در مناطق زلزله‌ زده

انتقاد از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه در مناطق زلزله‌ زده

از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه  در مناطق زلزله زده انتقاد شد.

استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: طی توافقی که با مدیران عامل بانک ها داشتیم، ۳ پیشنهاد مطرح گردید. این که بانک ها در حوزه بهداشت، کتاب خانه و فضاهای آموزشی در مناطق زلزله زده اقدامات عمرانی انجام دهند، که قرار بر این شد که شصت میلیارد تومان در این حوزه هزینه ها هزینه کنند.
وی با ادامه توضیحات، تصریح کرد: مدیرکل نوسازی مدارس، هفته آینده برای معرفی پروژه ها و نحوه اجرا به تهران برود و با آقای افخمی به نمایندگی از بانک ها این موضوع را حل کند.

انتقاد از عملکرد نظام مهندسی کرمانشاه در مناطق زلزله‌ زده

بازوند خاطر نشان کرد: ما از روند اجرایی نظام مهندسی در مناطق زلزله زده گلایه مندیم، روند اجرایی کار نظام مهندسی کرمانشاه بررسی می گردد و در صورتیکه نظام مهندسی قادر به انجام‌ کار نباشد یا مشاور گرفته و یا از نظام مهندسی دیگر استانها استفاده خواهد شد.
وی یاد آور شد: بنیاد مسکن باید مکانی را برای تخلیه نخاله های شهری مناطق زلزله‌ زده شناسایی و آن ها را به خارج از شهر انتقال دهد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: تخلیه نخاله های شهری باید طبق استاندارد های دانشگاه علوم پزشکی باشد و در صورتیکه کم کاری در این قسمت انجام شود بنیاد مشکن باید پاسخ گو باشد.
وی افزود: ابهاماتی در پروژه های دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد که باید با برگزاری نشست های کارشناسی به آن رسیدگی گردد.
بازوند یاد آور شد: پول ساخت و ساز برای مستاجرین مناطق زلزله‌ زده توسط هیئت دولت تامین شده است. برای مناطق روستایی ۳۰ میلیون و برای مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۴ درصدی در نظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۶
944 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0