آموزش رویارویی با بحران در استان البرز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد:

آموزش رویارویی با بحران در استان البرز

خسرو ارتقائی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی البرز با جدیت در بحث مقاوم سازی ورود کرده و آموزش رویارویی با بحران در استانی مانند البرز با تراکم جمعیت بالا و جامعه بیش از چهارصد و پنجاه هزاری نفری دانش آموزی می‌ تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیبها داشته باشد.

کد خبر: 970907011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ - ۳:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،خسرو ارتقائی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی البرز با جدیت در بحث مقاوم سازی ورود کرده و آموزش رویارویی با بحران در استانی مانند البرز با تراکم جمعیت بالا و جامعه بیش از چهارصد و پنجاه هزاری نفری دانش آموزی می‌ تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیبها داشته باشد.

آموزش رویارویی با بحران در استان البرز

آموزش رویارویی با بحران در استان البرز

آموزش رویارویی با بحران در استان البرز، تاثیر  بسزایی در کاهش آسیب دارد

وی:

در بیستمین مانور سراسری زلزله که امروز به میزبانی البرز و در مدرسه فاطمه پزشکی کرج برگزار گردید، ادامه داد: چند سالی است شاهد برگزاری چنین مانورهایی بوده‌ام و بر این باور هستم هر سال بر کیفیت مانورها افزوده می ‌شود.
ارتقائی تصریح کرد:

مانور زلزله به لحاظ اهمیت، توجه جامعه مخاطب را معطوف کرده و اکنون دانش‌آموزان با آموزشی مختصر به نحو مطلوب اقدامات لازم را انجام دادند.
وی ادامه داد:

آموزش رویارویی با بحران در استانی مانند البرز با تراکم جمعیت بالا و جامعه بیش از چهارصد و پنجاه هزاری نفری دانش آموزی میتواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیبها داشته باشد.
معاون استاندار تصریح کرد: بعد از زمین لرزه های اخیر و آسیبهای ناشی از آن در کشور، مردم بصورت خودجوش نسبت به مقاوم سازی خانه‌های خود حساس شده و در این راستا اقدامات لازم را انجام میدهند.

آموزش رویارویی با بحران در استان البرز

وی گفت:

جای خرسندی دارد که سازمان نظام مهندسی البرز با جدیت در بحث مقاوم سازی ورود کرده و اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
ارتقائی خاطر نشان کرد: البرز تنها استانی بود که سازمان نظام مهندسی آن با همکاری مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز تحقیقات مسکن طی بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه، ضوابط خاصی گرداوری کرد که اکنون در کشور مورد استفاده قرار میگیرد.
وی یاد آور شد:

مقاوم سازی اماکن حساس عمومی و به ویژه مدارس در راس برنامه های استان قرار دارد که با توجه به منابع اعتباری در البرز اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۷
731 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0