تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از اقدام شهرداری اقدام شهرداری در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز

تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از اقدام شهرداری در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان تلاش جدی و عملی شهرداری سنندج، دستگاههای قضایی و نظارتی و انتظامی را درمقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را ستایش کرد.

کد خبر: 970809035 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۶:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان ،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان تلاش جدی و عملی شهرداری سنندج، دستگاههای قضایی و نظارتی و انتظامی را درمقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را ستایش کرد.

تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از اقدام شهرداری

تقدیر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان از اقدام شهرداری

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان  از اقدام شهرداری در مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز قدردانی کرد

امید محمودی _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان با اشاره به تخریب یک باب منزل مسکونی غیر مجاز ۳ طبقه در منطقه سه سنندج، ادامه داد: این اقدام شهرداری در راستای احترام به حقوق شهروندی و رعایت قانون و تلاش جدی برای مقابله با برهم زنندگان نظم شهری و متخلفان امر ساخت و ساز قدمی ارزشمند تلقی می شود.
وی، ضمن اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، خواستار تداوم برخوردهای قانونی با متخلفان این امر شد.
رئیس سازمان اظهار داشت: معضل ساخت وسازهاي غيرمجاز، آسیبهای جبران ناپذیری به نظام مديريت و برنامه ريزي شهري و اجرای طرح تفصیلی شهر سنندج وارد مینماید.


وی، اعمال برخوردهای قانونی با متخلفان، ضرورت بازنگری و اصلاح قوانين و مقررات موجود، بهبود عملکرد دستگاههاي نظارتي، تغيير ديدگاه در تهيه و تصويب ضوابط طرحهاي شهری، ایجاد بسته های تشویقی و فرهنگی، توازن در توزیع عادلانه امکانات شهری، افزايش و تسهيل در ارائه وام ساخت مسکن، آموزش و اطلاع رساني همگاني را در اصلاح نگرش مردم و روی آوری به ساخت و ساز اصولی و مجاز و حمایت شهروندان از این امر را مثمر ثمر توصیف کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
762 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0