ایجاد خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

ایجاد خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با هدف ایجاد اشتغال خوشه‌های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل ایجاد می‌ گردد.

کد خبر: 971018001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ - ۷:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: با هدف ایجاد اشتغال خوشه‌های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل ایجاد می‌ گردد.

ایجاد خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل

ایجاد خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل

خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل ایجاد می گردد

فرید صالحی عالی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل گفت: مشکلات اشتغال اعضای نظام مهندسی و افزایش روز افزون جامعه مهندسی نیازمند حمایت ویژه دستگاه‌ های فنی و اجرایی مرتبط با سازمان در خصوص ایجاد اشتغال این قشر فرهیخته است.

وی با اشاره به اینکه با هدف ایجاد اشتغال خوشه ‌های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل ایجاد می‌ گردد. ادامه داد: در راستای صدور خدمات مهندسی و ایجاد خوشه خدمات فنی و مهندسی باید از ظرفیت بالای اعضای مهندسی استفاده گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل ادامه داد: بازار کار موجود در کشورهای دوست و همسایه فرصتی مناسب در راستای اشتغال اعضای توانمند سازمان است که نیازمند توجه به این توانمندی ‌ها هستیم تا بتوانیم به کلیه اهداف خود در این زمینه دست یافته و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را از سر راه برداریم.

صالحی عالی ضمن تشکر از حمایت کامل مجموعه شهرکهای صنعتی نیز افزود: بررسی عملیاتی مسائل مربوط به بحث ایجاد خوشه و عقد تفاهم نامه‌های همکاری در این زمینه یک قدم مثبت در راستای تحقق اهداف مورد نظر است که امیدوار هستیم این اقدامات ما را در نیل به اهداف مورد نظر رهنمون گردد.

ایجاد خوشه‌ های خدمات فنی و مهندسی در اردبیل

وی خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم اعتبارات مورد نیاز در راستای تحقق اهداف مورد نظر تخصیص یابد و هم‌افزایی و تعاملات نیز افزایش یابد تا بتوانیم اشتغال ‌زایی را در استان به حد قابل قبول برسانیم و با رفع و احصای مشکلات به تمام اهداف خود دست یابیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ دی ۹۷
543 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0