دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری شهردار کلان شهر تبریز در صحن علنی شورا بیان داشت:

بطور کامل واقف به قانونهای نظام مهندسی هستم/ ایجاد فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده

شهردار کلان شهر تبریز عنوان کرد: با تکیه بر حضور و تجربیات سه دوره ای خود در سازمان نظام مهندسی میتوانم بگویم، بنده بطور کامل واقف به قانون نظام مهندسی هستم و خدمات مهندسی و کنترل نقشه بعهده سازمان نظام مهندسی است.

کد خبر: 960919015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ - ۱:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،شهردار کلان شهر تبریز عنوان کرد: با تکیه بر حضور و تجربیات سه دوره ای خود در سازمان نظام مهندسی میتوانم بگویم، بنده بطور کامل واقف به قانون نظام مهندسی هستم و خدمات مهندسی و کنترل نقشه بعهده سازمان نظام مهندسی است.ایجاد فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده

ایجاد فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده

ایجاد فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده

بطور کامل واقف به قانونهای نظام مهندسی هستم/ ایجاد  فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده

ایرج شهین باهر با حضور در بیستمین نشست شورای اسلامی کلان شهر تبریز پیرو بررسی و تعیین تعرفه عوارض محلی سال نود و هفت شهرداری تبریز و اظهارات محمدباقر بهشتی، ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر تبریز در مورد نیاز به بازنگری عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف حذف بوروکراسیهای اضافی و هزینه های مضاعف، ادامه داد: نحوه خدمات مهندسی کشور در حال تغییر است.
شهین باهر با اعلام این که این موضوع به شکل لایحه در مجلس مطرح است و در صورت تصویب این لایحه، ارائه خدمات مهندسی بطور خودکار به شهرداری واگذار خواهد شد، گفت: تا تصویب این لایحه، ارائه خدمات نظام مهندسی بعهده سازمان نظام مهندسی خواهد بود.
شهردار تبریز با تکیه بر حضور و تجربیات سه دوره ای خود در سازمان نظام مهندسی، افزود: بنده بطور کامل واقف به قانون نظام مهندسی هستم و طبق قانون مصوب شده سال هفتاد و شش، خدمات مهندسی و کنترل نقشه بعهده سازمان نظام مهندسی میباشد.

ایجاد فضای با نشاط در تبریز تا دو هفته آینده


وی در ادامه با بیان این که به موضوع زیبا سازی معابر شهری و زیرگذر ها که توسط علی آجودان زاده از اعضای شورا مطرح گردید، خاطر نشان کرد: در دو هفته آتی، در این راستا طرحهایی را مورد مطالعه قرار داده ایم و از رنگ کردن دیوارها را آغاز خواهیم کرد و فضای با نشاطی را در تبریز ایجاد خواهیم کرد.
وی در پایان با تاکید بر این که زیرساختهای خیابان ۱۷ شهریور کاربری مسکونی دارد، یاد آور شد: در حال حاضر این زیرساختها به کاربری خدماتی تبدیل شده است و شهروندان در بحث ترافیک و سرویس بهداشتی از شهرداری انتظارها دارند.
منبع : هم نوا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۶
853 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0